پکیج صوتی جشن و افتتاحیه

کرایه پکیج  صوتی برای جشن و افتتاحیه

پکیج صوتی جشن و افتتاحیه از بخش اجاره سیستم صوتی از سایت کلاب رنتر قابل بررسی است.

برخی افراد زمانی که اسم سیستم های صوتی خانگی می آید فکر می کنند همان سیستم های نیمه حرفه ای و آماتور است که برای سینماهای خانگی استفاده می شود. ولی این طرز فکر کاملا اشتباه است، ما در اینجا می خواهیم به شما راهنمایی کنیم که چگونه می توانید یک سیستم صوتی حرفه ای و قدرتمند تهیه کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.

به طور کلی سیستم های صوتی از چند دستگاه اساسی تشکیل می شود که اگر حتی یکی از این دستگاه ها نباشد سیستم ما به صورت حرفه ای نمی باشد. این دستگاه ها شامل باند ، آمپلی فایر ، ساب ووفر می باشد. شما می توانید بعد از تهیه این دستگاه ها تجهیزات دیگری مانند توییتر ، میکروفون ، اکولایزر و دیگر تجهیزات کمکی را تهیه کنید.

باند و ساب ووفر: باندها نقش اصلی را در تهیه یک سیستم حرفه ای صوتی دارد ، باید به این نکته اشاره کرد که هر باندی ویژه و خاص یک نوع صدا است. نکته اساسی که در تهیه باندها باید به آن توجه گردد قدرت آن ها است .

حال برویم به سراغ ساب ووفرها ، این دستگاه برای ایجاد صدای بم یا همان دوبس دوبس می باشد که معمولا بر روی بلندگوها وجود دارد ولی برای تهیه سیستم های صوتی حرفه ای باید جداگانه خریداری شود. این سیستم در کیفیت صدا بسیار موثر است.

آمپلی فایر: این دستگاه در 2 نوع استریو و سینمای خانگی می باشد. آمپلی فایرهای استریو فقط قادر به پخش صداهای  1:2 کاناله می باشند به این معنی که به 2 باند مجهز هستند و صدا از جلو و پشت پخش می شود. آمپلی فایرهای سینمای خانگی از قابلیت پخش صدای 1:6 کاناله برخوردار است و در برخی از نمونه های حرفه ای تا 1:16 کاناله نیز می باشد.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما برای مشاهده و ثبت سفارش کالای مورد نظر کافیست به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. جهت پرسش با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری کرج

اجاره تلویزیون شهری کرج
حتما شما بارها یک تلویزیون شهری را از نزدیک دیده اید و با کاربردهای آن آشنایی دارید. حال اگر ما بخواهیم تعریف ...

اجاره سیستم صوتی در مشهد

اجاره سیستم صوتی در مشهد
همانطور که شما می دانید کمپانی های بزرگی چون ال جی و پاناسونیک سالانه نسل جدیدی از سیستم های صوتی خانگی خود را روانه ...