اجاره سیستم صوتی وتصویری

کرایه سیستم صوتی وتصویری

اجاره سیستم صوتی و تصویری از بخش اجاره صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

در اصطلاحات صوتی بر خلاف نمونه های تصویری، بسیاری از گزینه ها برای تلویزیون و سیستم های صوتی مشترک است.در نتیجه یادگیری و استفاده از آنها آسان تر خواهد بود . به صورت کلی، یک سیستم صوتی حرفه‌ای علاوه بر بيس و پايه اصلي باید به آمپلی فایرهای پرقدرت و حرفه‌ای، باندهای پرقدرت، تیوترهایی با قابلیت پخش صداهای ریز، ظرفیت حافظه بالا و حتی کابل‌هایی با کیفیت مجهز باشد. با توجه به این موضوع که هر یک از برندهای موجود در بازار در تولید یکی از این محصولات حرفه‌ای هستند، به همین دلیل معمولا یک سیستم صوتی حرفه‌ای، شامل محصولاتی در برندهای مختلف است.

باندها نقش مهمی در پخش صدای باکیفیت از آمپلی فایرها دارند، البته در بسياري از موارد باندها به عنوان ابزارهاي مكمل در جهت زيبايي‌ بخشي به محيط هم به حساب مي‌آيند. به همين دليل است كه اين اواخر شاهد عرضه انواع باندهاي حرفه‌اي و با كيفيت و البته فوق گران‌ قيمت در طرح ها و شكل‌هاي زيبايي به بازار هستيم.

واژه استریو در تمامی سیستم های صوتی با دو خروجی مشاهده میشود.استریو به معنای دو عدد خروجی صدا است و سیستم هایی که این لقب را یدک میکشند ، توانایی پخش صدای فراگیر و چند بعدی را ندارند.واژه مونو (Mono) نیز به سیستم هایی که یک خروجی صدا دارند اطلاق میگردد. واژه فراگیر به تمامی سیستم های صوتی گفته میشود که از سیستم صوتی چند کاناله پشتیبانی نمایند.در برخی از مواقع،این واژه را در سیستم های استریو و یا حتی بر روی اسپیکرهای تلویزیونی مشاهده میکنیم. در حال حاضر بهتر است بدانید که این واژه به معنی پوشش کامل فرکانس های فراگیر نیست.یعنی اسپیکرهای استریو قادر به ایجاد صدایی شبیه فراگیر هستند.                                                                       

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت تمامی محصولات را مشاهده کنید و پس از ثبت سفارش، کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. جهت پاسخ به پرسش های شما عزیزان با ما تماس بگیرید. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره باند اکتیو

اجاره باند اکتیو
برای مشاهده محصول و محصولات مشابه به بخش اجاره باند و میکسر مراجعه کنید. نکاتی در مورد اصول نحوه چینش باند ها باند ...

اجاره باند فلش خور تهران

اجاره باند فلش خور تهران
اجاره باند فلش خور برای مواقعی پیشنهاد می شود که قصد برگزاری یک مراسم نیمه حرفه ای و حتی حرفه ای را داشته باشید.....