اجاره کامپیوتر همه کاره

اجاره کامپیوتر

جهت اجاره کامپیوتر همه کاره به بخش اجاره لوازم دیجیتال سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

با توجه به گسترش وسایل دیجیتال ما شاهد ورود انواع برندهای کامپیوتر و لپ تاپ به بازار می باشیم ، کامپیوترهای همه کاره در قیاس با کامپیوترهای معمولی دارای توانایی و تشابه یکسانی می باشند ، تفاوت این دستگاه با کامپیوترهای معمولی این است که جای کمتری می گیرند و از نظر ظاهری هم بسیار زیباتر از کامپیوترهای معمولی می باشند.

 در طراحی کامپیوتر همه کاره تمام قطعاتی که باید به کیس کامپیوتر متصل باشد به پشت این دستگاه متصل شده اند ، این دستگاه از نظر نظم و فشردگی چیزی شبیه به لپ تاب و از نظر شکل ظاهری چیزی شبیه به کامپیوترهای رومیزی می باشد.

مزایای کامپیوتر همه کاره :

  • طراحی این کامپیوترها به گونه ای است که کابل ها در هنگام راه اندازی اولیه به راحتی در جای خود قرار می گیرند و تمام کاربران با دانش کم می توانند اقدام به نصب آن کنند.
  • به دلیل مانیتور LCD مجزا و پیشرفته و یکپارچه سازی تمام قطعات داخل آن و تاج بدون کیس در داخل صفحه نمایش نیاز به صفحه مانیتور مجزا ندارد.
  • سهولت جابه جایی کامپیوتر همه کاره (به دلیل یکپارچی ساختار و قطعات و عدم نیاز به خرید قطعات اضافی کامپیوتر)
  • نیاز به فضای کمتر کامپیوترهای بدون کیس
  • کاهش مصرف برق و حرارت تولیدی(در این سیستم قطعات داخلی حرارت کمتری را تولید کرده و از نظر هزینه به صرفه تر بوده و کامپیوتر را خنگ نگه می دارد).
  • ویژگی منحصر به فرد نظیر (برخورداری از صفحه نمایش لمسی و تنظیم کیفیت بالا)

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر پس از مشاهده کالا ها  ثبت سفارش را انجام دهید و کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت مشاوره در امر سفارش محصولات با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لپ تاپ و کامپیوتر در تبریز

اجاره لپ تاپ و کامپیوتر در تبریز
از جمله مشکلاتی که بسیاری از افراد هنگام خرید لپ تاپ یا کامپیوتر با آن مواجه هستند این است که نمی دانند کدام یک را انتخاب کنند ...

اجاره تجهیزات دیجیتال - ساعت هوشمند

اجاره تجهیزات دیجیتال - ساعت هوشمند
...ساعت های هوشمند نمونه ای دیگر از محصولات هستند که تقریبا می توان گفت اعلام زمان محلی کمترین قابلیت موجود در این گجت پوشیدنی باشد.