اجاره تبلت برای نمایشگاه

تبلت  نمایشگاه

اجاره تبلت برای نمایشگاه از بخش اجاره تبلت سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

تبلت وسیله ای است که صفحه نمایش آن لمسی است و از گوشی های هوشمند بزرگتر می باشد ، در اندازه تبلت ها قانون خاصی وجود ندارد ، برخی از شرکت های تولید کننده ، دستگاهایی می سازند که نه می شود به آن ها تبلت گفت و نه لپ تاپ گفت ، در واقع یک تبلت به همراه صفحه نمایشی که شکل لپ تاپ را به خود می گیرند می باشد. هدف اولیه از ساخت تبلت رفع مشکل جا به جایی لپ تاپ ها بود. البته نسخه های اولیه تبلت های موجود در بازار قدرت پردازشی بالایی نداشتند و صرفا برای مطالعه مناسب بودند. 

کمپانی های اپل، مایکروسافت و سامسونگ پیشرو در تولید تبلت هستند و رقابت شدیدی در بازار این محصول دیجیتال وجود دارد. اجاره تبلت هم متقاضیان خاص خودش را دارد. شرکت کنندگان در نمایشگاه برای نمایش محصولات نرم افزاری جدی خود و یا ارائه پاورپوینت های از پیش آماده شده و حتی نمایش وب سایت فروشگاهی خود اقدام به اجاره تبلت می کنند. همچنین شرکت های بزرگ برای برگزاری نشست های ایده پردازی با اجاره تبلت برای شرکت کنندگان امکان تعامل و مشارکت بیشتر را در جلسه فراهم می کنند. در نتیجه بازار اجاره تبلت با مشتریانی روبرو است که انتظارات متفاوتی از تبلت دارند. 

انواع تبلت برای اجاره 

تمامی تبلت ها از یک صفحه نمایشگر لمسی و یک سیستم عامل برای اجرای اپلیکیشن های کوچک استفاده می کنند اما هیچ وقت جای کامپیوتر را نمی توانند بگیرند.مغز تبلت ها پردازشگر  آن ها است ، پردازنده استفاده شده در تبلت ها کوچکتر از پردازنده کامپیوترهای معمولی است که این ویژیگی در کاهش فضا و  تولید گرما کمک زیادی را می تواند  بکند ، تبلت ها انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری قابل شارژ بدست می آورند. 

تبلت ها از نظر شیوه طراحی یکسان هستند اما به کار گیری سخت افزار های مختلف باعث شده تا تبلت ها مدل های مختلفی داشته باشند و هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب باشند. به همین جهت برای اجاره تبلت نیاز است تا آشنایی مختصری با تبلت های موجود در بازار اجاره تبلت داشته باشیم و با توجه به نیاز خود به دنبال محصول مناسب در بین تبلت ها باشیم. 

تبلت های موجود در بازار به سه هدف کلی ساخته شده اند. نخستین مدل تبلت های اقتصادی هستند که از سخت افزار نه چندان قدرتمندی در ساخت آن ها استفاده شده است. این تبلت ها برای مطالعه و انجام کارهای سبک روزانه چون جستجو تصاویر در گوگل مناسب هستند. اما برای مسیریابی و حتی نصب نرم افزار های ساده ویرایش عکس ساخته نشده اند. غرفه دارانی که هدفشان از اجاره تبلت نمایش چند فایل تصویری و یا وب سایت است می توانند با اجاره تبلت های اقتصادی نیاز خود را برآورده نمایند. 

تبلت های میان رده ای برای انجام کارهای روزانه مناسب هستند. این تبلت ها عمر باتری و صفحه نمایش قدرتمندی دارند اما پردازنده آن ها قدرت پردازش های سنگین را ندارد. غرفه داران نمایشگاهی که نیاز به اجاره تبلت برای نصب نرم افزار های تولیدی را دارند می توانند با توجه به مشخصات سخت افزاری از بین تبلت های میان رده محصول مورد نظر خود را اجاره نمایند. 

آخرین نمونه از تبلت های موجود در بازار به تبلت های حرفه ای اختصاص دارد. این تبلت ها دارای سخت افزار قدرتمندی هستند که امکان پردازش های سنگین را فراهم کرده است. اجاره تبلت های حرفه ای برای نصب نرم افزار های خاص و همچنین استفاده در جلسات کاری مناسب است.

مشخصات فنی تبلت های اجاره ای نمایشگاه

به طور کلی دو نوع صفحه نمایش برای تبلت ها تولید می شود ، که می توان به نمایشگر مقاوتی و نمایشگر خازنی اشاره کرد.

 سازندگان تبلت باید صفحه نمایش را یکی از این دو نوع انتخاب کنند، سنسورهای مقاومتی در صفحه می تواند ، لمس صفحه از طریق فشار  راشناسایی کند ، به طور مثال تبلت هایی که با مداد نوری کار می کنند از همین فناوری استفاده می کنند.

سیستم های خازنی می تواند تغییرات در میدان الکتریکی را تشخیص دهد  ، این سیستم از یک لایه ماده که بار الکتریکی را حبس می کند تشکیل شده است و هنگام لمس یک مختصات از صفحه نمایش ، بار الکتریکی به آن نقطه حرکت کرده و باعث شناسایی نقطه مورد نظر و دستور شما می گردد.

 مزایای تبلت ها:

  • کار با تبلت ها آسان می باشد و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • تبلت ها قابلیت نصب سیستم عامل و برنامه های مختلف را دارند.
  • تبلت ها قابلیت نصب صفحه کلید ، به صورت جداگانه از طریق کابل USB یا بلوتوث را دارند.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر ثبت سفارش را انجام دهید و کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره lcd تهران ویژه نمایشگاه

اجاره lcd تهران ویژه نمایشگاه
تلویزیون ها برای کاربردهای مختلفی در تمامی دنیا استفاده می شود که می تواند برای تبلیغات در مکان های تجاری یا حتی جهت تماشا کردن فیلم یا ...

اجاره لپ تاپ

اجاره لپ تاپ
نه چندان دور دسترسی به یه کامپیوتر میتوانست تاثیر بزرگی در زندگی ما بگذارد اما امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی دسترسی به کامپیوتر ها بسیار...