کرایه تجهیزات صوتی در تهران

کرایه تجهیزات صوتی

کرایه تجهیزات صوتی در تهران از بخش اجاره دستگاه بلندگو سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

از زمان های قدیم صوت و صدا به عنوان یک وسیله ارتباطی برای بشر بوده است که می تواند حس آرامش و یا ترس و همچنین یاد آور شدن خاطره ای برای ما باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و رشد سیستم های صوت ، انتقال صوت در سطح گسترده ای در شهرها و روستا ها شکل گرفت.

محدوده شنوایی انسان برای دریافت صدا محدود می باشد. گوش انسان فرکانسی از HZ 20   تا KHZ 20 را  می تواند بشنود و بیشتر از این حد گوش انسان دچار آسیب می شود.

شدت صدا را با واحد دسی بل (DB) اندازه گیری می کنند. این واحد به صورت لگاریتمی افزایش می یابد.

به این معنی که کمترین صوت قابل شنیدن صفر دسی بل می باشد و صدای ده برابر قویتر DB 10  و همچنین صدای 100 برابر قوی تر  DB 20 خواهد بود. قابل توجه است که در فضای باز با 2 برابر شدن فاصله از منبع صوت شدت صدا به اندازه DB 6 کاهش می یابد.

برای تقویت و انتقال صوت به تجهیزاتی نظیر بلندگو ، آمپلی فایر ، توییتر ، میکروفون ، کابل و فیش نیاز است.

بلندگوها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که می توان به  بوقی ، ستونی ، شیپوری ، دیواری و سقفی اشاره کرد.

یک بلندگوی مناسب باید از 3 مشخصه برخوردار باشد: 1 – امپدانس بلندگو  2- توان بلندگو 3- پاسخ فرکانسی

امپدانس بلندگو به مقاوت ظاهری بلندگو که در برابر عبور جریان اکتریکی ، صدا از خود نشان می دهد گفته می شود که در بلندگوهای مختلف متفاوت می باشد.

توان بلندگو همان مقدار توان الکتریکی که بلندگو به انرژی صوتی تبدیل می کند را گویند. و پاسخ فرکانسی به توانایی بلندگو در بازسازی فرکانس های صوتی مختلف است.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما می توانید جهت مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و جهت پاسخ به سوال های شما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور در مدارس

اجاره ویدئو پروژکتور در مدارس
ویدئو پروژکتور دستگاهی می باشد که اطلاعات را از کامپیوتر و یا هر دستگاه دیگر می گیرد و با بزرگنمایی روی یک صفحه یا هر سطح دیگر ...

کرایه ویدئو پروژکتور در مشهد

کرایه ویدئو پروژکتور در مشهد
روش و چگونگی انتخاب یک ویدئو پروژکتور بر اساس نیاز به تشخیص و دانستن اطلاعاتی دارد که شما می توانید در زمان کرایه ویدئو پروژکتور این اطلاعات را ...