اجاره دستگاه برای زردی نوزادان

اجاره دستگاه زردی برای نوزادان با قیمت مناسب

برای اجاره دستگاه زردی برای نوزادان به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


اجاره دستگاه برای زردی نوزادان

                                                                 

ما شاهد پیشرفت علم در حوزه های مختلف به خصوص در علوم پزشکی می باشیم امروزه از هر چیزی به علوم پزشکی اهمیت داده می شود و وسایلی ساخته شده اند که توانسته اند تا حد زیادی کیفیت کار پزشکان را افزایش دهند. نه تنها در خارج از ایران بلکه بیمارستان های داخل ایران سعی کرده اند با تجهیز کردن بیمارستان های خود میزان مرگ و میر را کاهش دهند. یکی از این تجهیزات بیمارستانی مربوط به نوزادان است و در قدیم نوزادانی که زودتر به دنیا می آمدند بر اثر زردی فوت می کردند.   

در سال 1956 یک پرستار انگلیسی مشاهده کرد که نور تاثیر زیادی در کاهش زردی دارد بعد از آن تحقیقات مختلفی در این حوزه انجام شد تحقیقات بعدی نشان داد که چگونه انرژی های نور توسط بیلی روبین جذب می شود و بعد از تبدیل به ایزومر نوری به راحتی از طریق ادرار دفع می شود. وقتی بیلی روبین در معرض نور قرار می گیرد تبدیل به مولکول های ناپایدار بیلی روبین می شود این اشکال ناپایدار با اکسیژن ترکیب می شوند و محصولاتی بی رنگ با وزن مولکولی پایین تر را ایجاد می کنند که از طریق ادرار دفع می شود و یا ایزومر ساختاری بیلی روبین را می سازند که می توانند در ادرار حل و بازآرایی شوند.

به دلیل آن که قیمت خرید دستگاه های فتوتراپی بالا بوده و تنها برای یک دوره لازم و حیاتی است اجاره دستگاه زردی برای نوزادان مناسب تر است. بعد از ساخت دستگاه فتوتراپی از سال 1958 فتوتراپی به عنوان یک روش درمانی بی ضرر برای درمان زردی شناخته شد. در فتوتراپی برای درمان زردی، نوزاد را در معرض نوری با طول موج 400-520 (برای فتوتراپی بهترین طیفی که بیشترین جذب را دارد دارای طول موجی بین 470-420 نانومتر است) نانومتر قرار می دهند. یک دستگاه فتوتراپی دارای قسمت های مختلفی است که عبارت است از:کلید روشن و خاموش دستگاه,کلید کنترل انتخاب طول موج,تایمر دستگاه,منبع نور دستگاه و... . 


اجاره دستگاه برای زردی نوزادان

آشنایی با انواع دستگاه های فتوتراپی

دستگاه های فتوتراپی دارای انواع مختلفی است که در این بخش قصد داریم معرفی نماییم. 

فتوتراپی دارای انواع مختلفی است که شامل موارد زیر می گردد: 

1. فتوتراپی سنتی

در این روش سنتی یک منبع نور قوی غیر فیبراپتیک در بالای سر نوزاد قرار می گیرد.

2. فتوتراپی فیبراپتیک

در این حالت نور توسط کابل به پتویی که نوزاد درون آن پیچیده شده است منتقل می شود.

3. فتوتراپی چندگانه

این حالت همانطور که از اسمش پیداست ترکیبی از چند منبع نوری که شامل فتوتراپی سنتی و فتوتراپی فیبراپتیک است می باشد که نور از تمامی جهات به نوزاد تابیده می شود. 

با توجه به قیمت بالای دستگاه های پزشکی بخصوص دستگاه های مخصوص نوزادان شما می توانید اقدام بهاجاره دستگاه زردی برای نوزادان کنید برای این کار ما به شما سایت آنلاین کلاب رنتر را معرفی می کنیم.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دستگاه فتوتراپی زردی

اجاره دستگاه فتوتراپی زردی
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید. یکی شایع ترین از بیماری ها میان نوزادین زردی یا یرقان ...

کرایه کپسول اکسیژن

کرایه کپسول اکسیژن
یکی از مشکلاتی که بسیاری از بیماران با آن روبه رو هستند کمبود تجهیزات پزشکی است همین مساله باعث می شود که روند درمانی این افراد به تعویق بیفتد