اجاره تجهیزات پزشکی در کرج

برای مشاهده محصولات به بخشاجاره تجهیزات پزشکی و سلامت مراجعه کنید.

در سایت کلاب رنتر تجهیزات مختلفی که برای بیماران و افرادی که نیاز است مراحل درمانی در در محیط خانه سپری کنند وجود دارد. این تجهیزات شامل ویلچرهای دستی و برقی ، دستگاه های لیزر پوست و زیبایی ، دستگاه فوتوتراپی ، ست های آی سی یو و سایر تجهیزات و ملزومات پزشکی برای افراد کم توان و یا بیمار است. 

یکی از آیتم هایی که در سایت وجود داشته و برای بسیاری از افراد می تواند موثر باشد دستگاه اکسیژن ساز است که هوای محیط را به هوایی با خلوص اکسیژن بالای 90 درصد تبدیل می کنند که این میزان اکسیژن می تواند اثرات مثبتی برای بیماران و حتی افراد سالم دارد. درمورد اهمیت میزان اکسیژن موجود در هوا باید گفت که درصورتی که میزان اکسیژن هوا کمتر از 10 درصد باشد مغز دچار تورم شده و اکسیژن پایین تر از 6 درصد می تواند انسان را با خطر مرگ رو به رو کند.

دستگاه اکسیژن ساز یکی از پیشرفته ترین دستگاه های در جهان که بیماران ریوی، پونومی، قلبی، آسمی و حتی افراد سالم جهت رفع خستگی روزانه می توانند از آن استفاده کنند. با کمبود اکسیژن رنگ پوست تغییر خواهد کرد و به سمت کبودی و بنفش شدن رفته و اطراف لبها و نوک انگستان دست و پاها این کمبود اکسیژن مشاهد می شود. 

لازم به ذکر است که اکسیژن موجود در هوا 21 درصد است که این میزان برای افراد عادی کافی است اما میزان بیشتر آن می تواند تاثیر بهتری بر بدن داشته باشد.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

اجاره دستگاه ونتیلاتور

اجاره دستگاه ساکشن

اجاره ویلچر برقی

اجاره دستگاه نوار قلب

اجاره دستگاه هولتر

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره ویلچر

 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویلچر تهرانپارس

اجاره ویلچر تهرانپارس
ولچر به عنوان وسیله حرکتی بسیار مناسب برای معلولین شناخته شده است که سبب می شود افراد بسیاری بتوانند به راحتی ...

اجاره ویلچرتهران

اجاره ویلچرتهران
برای مشاهده محصولات ویلچر و سایر محصولات به بخش اجاره تجهیزات بهداشت و سلامت مراجعه کنید. در اینجا مهمترین ...