اجاره جرثقیل

اجاره جرثقیل تهران

جهت اجاره جرثقیل تهران به بخش صنعتی و کشاورزی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

اجاره جرثقیل

جرثقیل یکی از خودروهای سنگین است که بصورت پشتیبانی نیروهای عملیاتی در بعضی از حوادث مورد استفاده آتش نشانان قرار می گیرد ایزو غالبا در مواقعی که نیاز به جابجایی لوازم و اجسام سنگین و یا خودرو های حادثه دیده مثل سقوط خودروها در کانالها و دره ها و یا واژگون شدن خودروهای تانکر دار حامل سوختهای مایع یا گاز و یا حوادث ریزش آوار و قطعات سنگین فلزی و بتونی و  ... باشد از جرثقیلها در انواع مختلف سبک و سنگین (با توجه به سفارش مصرف کننده) ساخته و عرضه می شوند و استفاده کنندگان از آن با توجه به نیاز خود و میزان وزن بار مورد جابجایی از نوع مناسب بهره برداری می نمایند.

طراحان و سازندگان خودروهای آتش نشانی جهت رفع نیازهای کاری آتش نشانان در جابجایی و بلند کردن وسایل و اجسام سنگین و رفع موانع موجود در امداد و نجات حادثه دیدگان اقدام به طراحی و نصب یک دستگاه جرثقیل را در قسمت پشت خودرو بعد از کابین تجهیزات نصب می نمایند تا کاربری آن آسانتر باشد.                                                                                                                                

قابل ذکر ست که در کابین تجهیزات خودروهای ویژه نجات انواع و اقسام ابزار و وسایل لازم در امداد رسانی کلیه حوادث شهری و برون شهری جاسازی و نگهداری می شود.

جرثقیلهای خودکششی ( جرثقیلهایی که بر روی کامیون نصب شده اند) دارای یک بوم یک یا چند تکه هستند که با طراحی مناسب توسط سازندگان دارای قابلیت افزایش طول در قسمت بوم می باشند ایزو بر رووی انتهای بوم ( نوک بوم) یک قرقره فولادی تعبیه شده است که کابل فلززی وینچ بر روی آن حرکت می نمایند ایزو معمولا یک دستگاه وینچ با کابلهای فولادی (مقاوم در برابر وزنه ) بر روی بوم طوری طراحی و نصب می گردد که توسط نیروی پمپ هیدرولیک خودرو فعال گردد ایزو کابل فلزی وینچ مجهز به یک قلاب و قرقره است که از قسمت نوک بوم آویزان می گردد وقتی وزنه ای به قلاب وینچ بسته شود با عملکرد وینچ وزنه از جای خود حرکت کرده و یا بلند خواهد شد.

بوم جرثقیل بر روی سکویی نصب شده است که قابلیت گردش دوورانی را بر حول محور بوم ایجاد می نماید ایزو غالبا بوم جرثقیل ها را طوری طراحی می نمایند که در انتهای آخرین قطعه بوم امکان نصب جیب وجود داشته باشد.                                                                                                         

معمولا قدرت و اندازه جرثقیلها را متناسب با قدرت و کشش موتور کامیونی که حامل آنها ست در نظر می گیرند ایزو بر روی شاسی جرثقیلها جکهای مخصوصی تعبیه می نمایند که هنگام برداشتن بار موجب ایجاد تعادل بیشتر و ایمنی در کاربری جرثقیل می گدد ایزو این جکها از طرفین شاسی یا سکوی جرثقیل به سمت خارج بیرون آمده و بر روی زمین مستقر می گردند استفاده از این جکها در هنگام جابجایی بار توسط جرثقیل ضروری می باشد.

هنگام استفاده از جرثقیل بایستی کلیه نکات ایمنی از جمله ایمنی در محل استقرار – فاصله و فضای مناسب جهت گردش و عملکرد بوم و ایمنی در سیستم وینچ و بستن قلابها به بار – تناسب وزن مورد جابجایی با زاویه طول بوم رعایت شود ایزو استحکام زمین در محل استقرار جرثقیل بایستی بحدی باشد که فشار وارده ناشی از وزن دستگاه و بار مورد جابجایی هیچ اثری بر پایداری دستگاه نداشته و در طول زمان کارکرد جرثقیل جکها در جای خود ثابت بمانند.

جهت اجاره جرثقیل تهران پیشنهاد ما به شما این است که به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید تا از طریق این سایت جرثقیل مورد نیاز خود را اجاره کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لودر اصفهان

اجاره لودر اصفهان
اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و قدیمی کشور است که هر ساله میزبان مسافرانی است که از داخل و خارج کشور وارد این شهر می شوند. شهر اصفهان تا حد زیادی

اجاره ماشین آلات سنگین شهرستان

اجاره ماشین آلات سنگین شهرستان
امروزه ما شاهد افزایش جمعیت به ویژه در شهرستان ها می باشیم به گونه ای که در بسیاری از شهرها مردم در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند. جهت ساخت این