اجاره لیفتراک

اجاره لیفتراک در تهران

جهت اجاره لیفتراک به بخش صنعتی و کشاورزی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

اجاره لیفتراک در تهران

با توجه به گسترش فناوری در حوزه صنایع مختلف شاهد اختراع و تولید ابزار و ماشین های مختلفی می باشیم. هر یک از این ماشین ها توانسته اند به نوعی کارهای ما را آسانتر کنند. همانطور که می دانید در گذشته در اکثر بخش ها کارها دستی انجام می شد اما امروزه شرایط کاملا تغییر کرده است و شما به راحتی با کمک ابزارهای مختلف می توانید بسیاری از کارها را با سرعت و کیفیت هر چه بهتر انجم دهید.

لیفتراک یکی از ماشین آلات صنعتی است که از آن برای حمل بارهای مختلف استفاده می شود. این وسیله در اوایل قرن بیستم توسط شرکت های مختلف تولید شد. درست است که این وسیله قادر است بار خیلی سنگینی را حمل کند اما از قبل میزان باری که می تواند این وسیله حمل کند توسط شرکت سازنده مشخص می شود. لیفتراک ها در انواع مختلف در بازار عرضه می شوند. لیفتراک صنعتی،دستی،برقی و دیزلی از انواع لیفتراک هایی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. در خرید یک لیفتراک مناسب شما باید به عوامل مختلفی توجه کنید.

اجزای اصلی این دستگاه عبارت است از: بدنه لیفتراک،اتاق راننده،محافظ سقف،دکل،تکیه گاه،شاخک ها، نگه دارنده و...

لیفتراک بدون خطر واژگونی قادر است که بار زیادی را حمل کند. همچنین این وسیله قادر است کالا را تا ارتفاع مشخصی بالا و پایین ببرد. برخی از لیفتراک ها برای استفاده در محیط های ناهموار طراحی شده اند. مهمترین ویژگی یک لیفتراک صنعتی این است که باید دارای فرمان حرکت چرخ باشد. فرمان لیفتراک قابلیت جهت دهی در گوشه های تنگ را افزایش می دهد. راننده لیفتراک باید دوره های آموزشی رانندگی با این وسیله را بگذراند. مشخصات هر دستگاه لیفتراک روی پلاک آن درج شده است.

لیفتراک های دیزلی پر سر و صدا هستند و آلودگی محیطی ایجاد می کنند. همچنین مشکل عمده لیفتراک های برقی این است که نمی توان از آن ها در محیط های باز استفاده کرد.

از لیفتراک های دیزلی در محیط های باز استفاده می شود. البته شما می توانید از این وسیله در انبارهای بزرگ با تهویه مناسب نیز استفاده کنید. این لیفتراک ها قادر هستند که بزرگترین بارها را نیز جابه جا کنند.

لیفتراک هایی با موتور دو گانه سوز برای فضاهای باز طراحی شده اند. البته در انبارهای بزرگ نیز قابل استفاده هستند. لیفتراک های گازی مقاومت بیشتری نسبت به لیفتراک های برقی دارند.

شما از لیفتراک های الکتریکی می توانید در محیط های باز و بسته استفاده کنید. این لیفتراک ها بهترین انتخاب برای انبارها،برنامه های ساخت و ساز و... می باشند. این لیفتراک ها آلودگی ایجاد نمی کنند و تقریبا این بهترین مزیت آن ها می باشد.

این لیفتراک ها نسبت به مدل دیزلی و گازی هزینه سوخت کمتری دارند.

جهت اجاره لیفتراک می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. این سایت بزرگترین سایت اجاره لیفتراک می باشد که انواع وسایل صنعتی و کشاورزی را فراخوار نیاز شما اجاره می دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت کرایه کالا

سایت کرایه کالا
سایت کرایه کالا و تجهیزات برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، اجاره تجهیزات مراسم و اجاره تجیهزات ...

قیمت اجاره کامیون

قیمت اجاره کامیون
در گذشته جهت حمل و نقل بارها مردم مجبور بودند که از حیوانات استفاده کنند به همین دلیل جهت حمل و نقل بارها با مشکلات عدیده ای روبه رو بودند