اجاره لپ تاپ در شیراز

کرایه انواع لپ تاپ در شیراز

به منظور اجاره لپ تاپ در شیراز به بخش اجاره وسایل دیجیتال در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

از جمله وسایلی که در سال های اخیر مخاطبان بسیاری پیدا کرده است لپ تاپ ها می باشند این وسیله به دلیل قابلیت هایی نظیر حمل و نقل آسان در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد ، از جمله موارد استفاده لپ تاپ ها برای بازی های کامپیوتری است.

لپ تاپ های خاصی به منظور انجام بازی توسط کمپانی های بزرگ ساخته شده اند ، قابلیت این لپ تاپ ها به گونه ای می باشد که می توانند بازی ها را با کیفیت بالا اجرا کنند ما در اینجا قصد داریم به شما انواع مختلف لپ تاپ های مخصوص بازی را معرفی کنیم.

لپ تاپ لنوو Legion Y520 از جمله لپ تاپ های مخصوص بازی این شرکت است این لپ تاپ با پردازنده 7 هسته ای کار می کند صفحه نمایش 15.6 اینچی این دستگاه فول اچ دی است و صفحه مانیتور ضد نور را داراست ، رم 8 گیگابایتی Dual-Channel DDR4 2400 MHz از جمله ویژگی های دیگر این لپ تاپ است که تا 16 گیگابایت را پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای حافظه SDD 256 گیگابایتی است همچنین شامل 2 ترابایت حافظه HDD است می توان به طور کلی گفت این لپ تاپ سخت افزار خوبی دارد تاچ پد آن از فرمان چند لمسی پشتیبانی می کند البته این تاچ پد به شکل ذوزنقه ای می باشد و کار کردن با آن تا حدی سخت است اما در تشخیص فرامین حرکتی عالی عمل می کند.

لپ تاپ اینسپایرون 7567 از جمله لپ تاپ های بازی است صفحه نمایش 15.6 اینچی این دستگاه از فناوری فول اچ دی استفاده می کند لپ تاپ سری 7000 گیمینگ اینسپایرون 7567 دارای پردازنده Core I7 7700 HQ Quad Core با فرکانس 3.8 گیگاهرتزی است.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا است ، برای اجاره لپ تاپ در شیراز می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره باند و تجهیزات صوتی

اجاره باند و تجهیزات صوتی
نکات مهم در اجاره تجهیزات صوتی و موسیقی جهت برگزاری جشن ها و مراسم

اجاره گوشی موبایل

اجاره گوشی موبایل
گوشی های موبایل امروزی نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و شاید تماس تلفنی و صحبت کردن که کاربری اصلی این ابزار بود ، اکنون به یک قابلیت جانبی تبد...