کرایه PS4 در تهران

کرایه PS4 در تهران را می توانید از بخش اجاره کنسول پلی استیشن مشاهده فرمایید.

کرایه PS4 در تهران را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید. کنسول بازی PS4 یکی از سرگرمی جذابی است شما می توانید از آن برای تفریح و سرگرمی استفاده نمایید  با سبک های مختلفی که بازی های این کنسول دارد هر سلیقه ای را می تواند راضی و جذب خود نمایید.

بهینه سازی کنسول PS4 نسبت به کنسول PS3

یکی از مهم ترین تغییراتی که در ارائه کنسول ها مورد بررسی قرار می گیرد بهینه سازی است که این کنسول ها در نسل حاضر نسبت به نسل قبل خود دارند. و این امتیاز های باعث جذب یا دفع مخاطبان به سمت نسخه جدید می شود.

در حال حاضر بیش از چند سال است که از عرضه PS4 می گذرد و این کنسول مقداری تغییرات نسبت به آن چه در ابتدا ارائه شد، داشته است. حالا که PS4 تبدیل به کنسول تکمیل شده و جا افتاده است می توانید مقایسه این کنسول را با کنسول نسل قبل از آن داشته باشیم. یکی از مهم ترین تفاوت هایی که به سرعت به چشم می آید تفاوت در طراحی است.

تفاوت در طراحی PS3 با PS4 از نظر زیبایی بسیار متفاوت بود در طراحی ظاهری PS4 از زوایا و نمایه های بیشتری استفاده شده است و به صورت منتظم طراحی شده است در مقابل طراحی PS3 به شکل یک ظاهر عجیب و متفاوت طراحی شده بود که قطعا در زمان طراحی آن بسیار جذاب بوده است هم چنین ابعاد و اندازه PS3 نسبت به PS4 بزرگتر بود.

سطح بازی های این دو کنسول نیز بسیار متفاوت است کنسول PS3 تنها قابلیت پشتیبانی از بازی هایی با حداکثر کیفیت HD را داشت در حالی در نسخه های بازی PS4 شما می توانید از کیفیت تصویر 4k نیز بهره ببرید

در صورتی که در خصوص کرایه ps4 در تهران یا بازی های این کنسول نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از کارشناسان ما در این زمینه استفاده نمایید تا اطلاعات لازم در خصوص کرایه ps4 در تهران را به شما ارائه دهند.


سایر بلاگ های مرتبط

اجاره اسکوتر شارژی

اجاره اسکوتر شارژی
جابجایی با استفاده از وسایل محافظ محیط زیست نه تنها به عنوان وسیله ای برای افزایش فعالیت کودکان انتخاب می شود بلکه سبب ...

کرایه کنسول بازی پلی استیشن۴

کرایه کنسول بازی پلی استیشن۴
بازی های کامپیوتری امروزه یکی از تفریحات اصلی قشر نوجوان و بسیاری از اقشار دیگر در کشور های مختلف بویژه کشور های توسعه یافته است.