اجاره تجهیزات بیمارستانی

برای اجاره تجهیزات بیمارستانی به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

اجاره تجهیزات بیمارستانی

اجاره تجهیزات بیمارستانی راهکار بسیار مناسبی برای درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های موقت و صحرایی و حتی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تازه تاسیس است. چرا که این بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تازه تاسیس به علت بودجه محدود و کمی که دارند؛ نمی‌توانند آنها را به صورت نقدی خریداری نمایند و می‌توانند این تجهیزات بیمارستانی را اجاره کنند.

به هر حال با افزایش قیمت ارز و ادامه مشکلات و معضلات اقتصادی قیمت این تجهیزات روز به روز و لحظه به لحظه در حال افزایش است و این کارگاه‌ها و بیمارستان‌های تازه تاسیس؛ توان خرید تمامی این تجهیزات بیمارستانی به صورت نقدی و پرداخت وجه آنها یکباره و یک دفعه ندارند و بهترین راهکار اجاره‌ی آنها است.   

قیمت اجاره تجهیزات بیمارستانی

تجهیزات بیمارستانی انواع مختلفی دارند و در دسته بندی بزرگ و مختلفی قرار می‌گیرند. قیمت اجاره تجهیزات بیمارستانی برای هر کدام از آنها متفاوت است و بستگی به نوع تجهیزات و برند سازنده‌ی آنها دارد. به طور کلی تجهیزات بیمارستانی به وسایل معاینه، وسایل عمومی، وسایل زنان و زایمان، تجهیزات بهداشت و سلامت، تجهیزات درمانی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات بخش‌ها، تجهیزات دندانپزشکی و ... تقسیم بندی می‌شوند. برخی از این تجهیزات تنها نمونه‌های خارجی دارند که قیمت اجاره‌ی آن ها به مراتب بالاتر از تجهیزاتی است که نمونه‌های داخلی خوب و با کیفیتی دارند؛ خواهند بود.

مزایای اجاره تجهیزات بیمارستانی

مهمترین مزیت اجاره تجهیزات بیمارستانی از کلاب رنتر این است که می‌توان با قیمت بسیار کمی آنها را اجاره کرد. کلاب رنتر استارتاپ است که در سال 1396 توسط شرکت یکتا اجاره هوشمند پویا تاسیس شد و در مدت کوتاهی توانست رتبه اول جستجوی گوگل در زمینه اجاره کالا را دریافت کند. این مسئله با توجه به افزایش قیمت زیاد تجهیزات بیمارستانی در این سال‌ها که اکثر آنها وارداتی هستند؛ راهکار بسیار مناسبی است. نمونه‌های داخلی این تجهیزات بیمارستانی با مواد اولیه و قطعات خارجی و وارداتی ساخته می‌شوند که این مسئله باعث افزایش قیمت بی سابقه‌ی تجهیزات بیمارستانی داخلی هم شده است. بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تازه تاسیس و دولتی که بودجه کمی برای خرید تجهیزات بیمارستانی دارند؛ از این روش می‌توانند استفاده کنند چرا که این تجهیزات کاملا نو و آکبند و از بهترین و معتبرترین برندها اجاره داده می‌شوند. 

 اجاره تجهیزات بیمارستانی

سرمایه گذاری و کسب درآمد

حتی افراد سرمایه گذار هم می‌توانند از این طریق بسیار هوشمندانه سرمایه گذاری کنند و کسب درآمد و سود کنند. این افراد می‌توانند با تامین این تجهیزات برای خریداران اقساط پرداختی توسط آنها را دریافت کنند و به راحتی و بدون ریسک به سودهای خوب و مطمئنی برسند. این سرمایه گذاران می‌توانند از این شرایط بد اقتصادی که بسیاری از افراد، شرکت‌ها و بیمارستان‌ها توان خرید نقدی این تجهیزات را ندارند؛ استفاده کرده و از این شرایط به سود و نفع خود بهره برداری کنند. از دیگر مزایای اجاره کالاها و محصولات مختلف از کلاب رنتر این است که فرد می‌تواند در صورت تمایل پس از پایان مدت زمان اجاره به صورت قسطی کالای مورد نظر را خریداری کند و پس از پرداخت تمامی اقساط صاحب کالا و محصول مذکور شود. از دیگر مزایای اجاره لوازم و تجهیزات بیمارستانی برای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های موقت و صحرایی این است که می‌توانند پس از اتمام پروژه‌ی درمانی خود تجهیزات اجاره گرفته شده را تحویل دهند و از پرداخت هزینه‌های مربوط به نگهداری و انبار کالا معاف شوند و در پرداخت بسیاری از هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

شرایط اجاره تجهیزات بیمارستانی

در کلاب رنتر شرایط اجاره تجهیزات بیمارستانی کاملا به نفع و سود مشتری طراحی و اجرا شده است. قیمت اجاره روزانه هر کالا مشخص شده است و افراد می‌توانند تعداد روزهای اجاره آنها را  خودشان تعیین کنند. همچنین روز دریافت این کالاها و محصولات را می‌توانند انتخاب کنند تا کلاب رنتر در همان روز مشخص شده و تعیین شده کالا و محصول مورد نظرشان را ارسال کند. همچنین کاربر و مشتری می‌تواند در سایت کلاب رنتر تعداد درخواستی برای اجاره کالای مورد نظر را انتخاب کند. کلیه فرایند ثبت نام، ثبت سفارش و دریافت کالا به صورت اینترنتی و در اسرع وقت انجام می‌شود و وقت مشتری با طی کردن مراحل سخت و دشوار اداری و حضوری تلف نمی‌شود.

مراحل اجاره تجهیزات بیمارستانی

مراحل اجاره اجاره تجهیزات بیمارستانی در کلاب رنتر کاملا ساده و راحت تعریف شده است تا هر فردی بتواند با هر شرایط مالی خود صاحب یکی از آنها شود. کلاب رنتر سلامت کالا و محصول اجاره شده را تضمین می‌کند و کالا و محصول اجاره شده را در اسرع وقت تحویل مشتری می‌دهد. فرد باید ابتدا در سایت ثبت نام کند. پس از ثبت نام در سایت و انتخاب کالای مورد می‌تواند آن را در اسرع وقت و در روز مشخص شده تحویل بگیرد. برای تحویل کالا کلاب رنتر تنها از مشتری یک کارت ملی، شناسنامه برای اشخاص حقیقی و یا سربرگ مهردار شرکت برای اشخاص حقوقی طلب می‌کند و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده اداری و دریافت ضمانت نامه‌های مختلف نیست. کلاب رنتر در اسرع وقت و نهایتا تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش کالا و محصول اجاره گرفته شده را به دست مشتری می‌رساند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دستگاه لیزر IPL

اجاره دستگاه لیزر IPL
برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید. اجاره دستگاه لیزرIPL یکی از راه های درمان مو ...

اجاره تجهیزات پزشکی درمانی

اجاره تجهیزات پزشکی درمانی
اجاره تجهیزات پزشکی درمانی یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین انواع کالا هایی است که در کلاب رنتر موجود است کالا های پزشکی یکی از دسته کالا هایی است...