اجاره دستگاه زردی برای نوزاد

اجاره دستگاه فتوتراپی

برای اجاره دستگاه زردی برای نوزاد به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.


اجاره دستگاه زردی برای نوزاد


                                                               

تولد نوزاد برای پدر و مادر شادی و لذت خاصی دارد از طرف دیگر نگهداری از نوزاد دغدغه ها و مشکلات خاص خود را دارد. وقتی والدین تولد اولین فرزندشان را تجربه می کنند، معمولا نگران هستند و از همه چیز می ترسند. یکی از  مواردی که از همان روز اول ذهن اکثر والدین را به خود مشغول می کند، زردی نوزاد است. معمولا خانواده های ایرانی ترجیح می دهند که نوزاد را بپوشانند و او را گرم نگه دارند این مساله باعث می شود که زردی نوزاد تشدید شود.

بیماری زردی در اکثر نوزادان شایع است. علائم این بیماری معمولا در دومین و سومین روز بعد از تولد ظاهر می شود.این بیماری ابتدا در صورت نوزاد ظاهر می شود و سپس در سینه و شکم نوزاد گسترش می یابد. همچنین گاهی زردی در پای نوزاد نیز دیده می شود. شاید بسیاری از والدین با مشاهده این علائم نگران شوند ولی جای هیچ نگرانی نیست. اکثر نوزادان ابتلا به زردی به راحتی درمان می شوند.

اگر بیماری زردی تا 72 ساعت اولیه تشخیص داده نشود، ممکن است که باعث آسیب مغزی در نوزاد شود. این آسیب در آینده برای نوزاد بسیار خطرناک است. معمولا دکتر پس از تشخیص اولیه بیماری زردی شروع به درمان کودک می نماید. دستگاه زردی وسیله ای است که از آن برای درمان نوزادان استفاده می کنند. اگر زردی نوزاد ناچیز باشد شما می توانید نوزاد را در خانه درمان کنید. با توجه به قیمت بالای دستگاه فتوتراپی خرید آن از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست از طرف دیگر شما باید از این وسیله تنها برای چند روز استفاده کنید از این رو اجاره دستگاه زردی برای نوزاد مقرون به صرفه تر می باشد.

اگر به دنبال اجاره دستگاه زردی برای نوزاد خود هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید. این سایت انواع تجهیزات پزشکی را در اختیارتان قرار می دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات پزشکی مشهد

اجاره تجهیزات پزشکی مشهد
تجهیزات پزشکی یکی از لوازم و تجهیزاتی است که شما در زمان های مختلف به آن ها نیاز دارید از ابتدای زندگی تا پایان در هر مرحله ای از زندگی شما نیاز...

اجاره ویلچر کرج

اجاره ویلچر کرج
ویلچر یکی از تجهیزات بهداشتی و درمانی است که در زمان عدم توانایی حرکتی به شما این کمک را می کند که بتوانید با حرکت به وسیله آن آسان تر از یک نقطه ...