دستگاه الکساندرایت برای رفع موهای زائد

کرایه دستگاه لیزر الکساندرایت

برای اجاره دستگاه الکساندرایت به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.


اجاره دستگاه الکساندرایت


                                                               

همه افراد دوست دارند که در جامعه خوب ظاهر شوند. این مساله در زنان بیشتر از مردان نمود دارد به گونه ای که زنان بسیار به ظاهر خود اهمیت می دهند و دوست دارند که در جامعه زیبا دیده شوند. یکی از مشکلات اکثر زنان داشتن موهای زائد است. خانم ها برای حذف موهای زائد خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. این روش ها موقت هستند و درمان دائمی برای حل مشکل شما نمی باشد. در سال های اخیر دستگاه های زیادی برای رفع موهای زائد وارد بازار شده اند. بطور کلی دستگاه مو زائد در دو گروه اصلی جای می گیرند:

گروه اول شبه لیزر یا لامپ های  نوری فشرده مثل ایلایت می باشند.

گروه دوم شامل نور لیزری مثل الکساندرایت، دایود و... است.

بطور کلی هر دستگاهی توانایی ایجاد طول موج 755 نانومتر را داشته باشد، تحت عنوان کلی دستگاه الکساندرایت شناخته می شوند. این دستگاه با طول موج 755 نانومتر بهترین طول موج برای جذب ملانین موجود در ساقه های مو را دارد. این طول موج به طور صد در صد باعث از بین رفتن فولیکول مو می شود. با توجه به آن که افراد بسیاری تمایل دارند از دستگاه لیزر در منزل استفاده نمایند اجاره دستگاه الکساندرایت مناسب تر است.

از نکات مهمی که شما باید به آن توجه کنید این می باشد که در انتخاب کلینیک هایی که برای حذف موهای زائد خود به آنجا می روید، دقت کنید و قبل از هر کاری دستگاه را روی نقاط دیگر بدن تست کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. در بسیاری از کلینیک های آمریکا از دستگاه الکساندرایت استفاده می شود. دلیل این کار این است که این دستگاه اثر بخشی بالایی دارد و در مدت زمانی موهای زائد را از بین می برد. تعداد جلسات درمان به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در مشاوره با پزشک همه چیز مشخص می شود.

اگر به دنبال اجاره دستگاه الکساندرایت هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. این سایت انواع مختلف تجهیزات پزشکی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تخت بیمارستانی تهران

اجاره تخت بیمارستانی تهران
با توجه به آن که تعداد در برخی از بیمارستان ها با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه هستیم و قیمت خرید تخت بالا بوده اجاره تخت های بیمارستانی...

اجاره دستگاه زردی بچه

اجاره دستگاه زردی بچه
برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید. برای درمان زردی نوزادان که مشکلی رایج در میان ...