اجاره لپ تاپ Lenevo

آیا لپ تاپ لنوو بخریم؟

اجاره لپ تاپ Lenevo از بخش اجاره لپ تاپ لنوو در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که بر همگان آشکار است در چند سال گذشته فناوری ساخت وسایل دیجیتال به سرعت در حال رشد است ، به گونه ای که این امکان را برای شرکت های مختلف فراهم آورده اند که با استفاده از فناوری های جدید کالاهای مختلفی را روانه بازار کنند و به این ترتیب سطح رضایت خریداران خود را افزایش دهند.

کمپانی Lenevo یک شرکت ساخت تجهیزات کامپیوتری و لپ تاپ می باشد که سالانه محصولات جدید خود را روانه بازار می کند ما در اینجا قصد داریم مدل های مختلف لپ تاپ های این کمپانی را مورد بررسی قرار دهم.

اولین مدل از جدیدترین لپ تاپ های لنوو تینک پد پی 51 می باشد این محصول از پردازنده اینتل زنون E3-v6 بهره می برد و پردازنده گرافیکی آن Quadro M2200Mانویدیا است ، همچنین این محصول از 64 گیگا بایت حافظه رم بهره می برد و حافظه داخلی ذخیره سازی آن 2 ترابایت است،  این نوع لپ تاپ ها در سه مدل با صفحه نمایش های متفاوت برای شما ارائه شده است.

تینک پد پی 51 اس مدل دیگری از لپ تاپ های لنوو است این مدل به گونه ای طراحی شده است که قابلیت حمل آن بسیار آسان است به گونه ای که وزن آن تنها 1.9 کیلو گرم می باشد ، این لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i7 بهره می برد و پردازنده گرافیکی آن Quadro M520M است حافظه داخلی ذخیره سازی این دستگاه 1 ترابایت نیز است.

تینک پد پی 71 مدل دیگری از لپ تاپ های لنوو است ، این محصول نسبت به دو محصول قبلی قدرتمند تر است و از پردازنده اینتل زنون E3-v6 بهره می برد پردازنده گرافیکی این دستگاه Quadro P5000M انویدیا است این لپ تاپ از 46 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و حافظه داخلی ذخیره سازی آن نیز 2 ترابایت است.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد ، شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر انواع لپ تاپ ها برای اجاره را بررسی کنید و از امکانات آن ها بهره مند شوید ، جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات دیجیتال - ساعت هوشمند

اجاره تجهیزات دیجیتال - ساعت هوشمند
...ساعت های هوشمند نمونه ای دیگر از محصولات هستند که تقریبا می توان گفت اعلام زمان محلی کمترین قابلیت موجود در این گجت پوشیدنی باشد.

اجاره مک بوک

اجاره مک بوک
برای مشاهده سایر محصولات مشابه به بخش اجاره وسایل دیجیتال مراجعه کنید. مک بوک دومین سری از لپ تاپ‌های شرکت اپل ...