اجاره لپ تاپ-اجاره تبلت

اجاره لپ تاپ ، تبلت و لوازم دیجیتال

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات دیجیتال مراجعه کنید.

لپ تاپ و تبلت جزو کالاهای محبوب دیجیتال هستند که هرکدام کارایی هایی مختلف و گاهی مشترک باهم دارند. به طوری که در برخی مدل ها تشخیص یک لپ تاپ و تبلت از هم کمی مشکل است.

(در سایت کلاب رنتر نمونه های از تبلت و لپ تاپ برای اجاره موجود است.)

در حال حاضر تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ وجود دارد که قابلیت تایپ با کیبورد را دارند مانند Galaxy Tab Pro S SM-W703 و همچنین لپ تاپ هایی با صفحه لمسی که می توانند از کیبورد خود جدا شوند!

در کل هردوی این محصولات می توانند قابلیت های زیادی داشته باشند.

انتخاب بین این دو کمی به سلیقه افراد و نوع کاری که قصد انجام آن را دارند بر می گردد.در بین مدل های مختلف تبلت های شرکت مایکروسافت قیمت بالاتری دارند که البته قابلیت های یک کامپیوتر کامل و حتی بیشتر را در اختیار کاربر می گذارد.به عنوان مثال تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 – F علاوه بر صفحه لمسی دارای کیبورد ، قلم نوری و حتی ماوس و پد لمسی است و علاوه بر اینها قدرت پردازش بالایی دارد...

تفاوت تبلت و لپ تاپ

تبلت و لپ تاپ هر دو محصولات الکترونیکی هستند و در واقع نوعی کامپیوتر به شمار می آیند. اما در چند مورد با هم تفاوت دارند و به همین جهت کارایی آن ها هم متفاوت است. در گذشته کامپیوتر های شخصی شامل کیبورد، کیس، مانیتور و ماوس بودند که در کنار هم کار می کردند تا نیاز های کاربران را برطرف نمایند. مزیت اصلی کامپیوتر های خانگی این بود که هر قطعه به صورت جداگانه کار می کرد و امکان تعویض آن ها با هدف ارتقا و یا تعمیر به تنهایی وجود داشت. اما نیاز به سیم های تو در تو و همچنین اندازه بزرگ نقطه ضعفی است که کامپیوتر های خانگی دارند.

کامپیوتر های خانگی قابلیت ارتقا سخت افزاری دارند و برای اجرای برنامه های سنگین همچنان بهترین گزینه به شمار می روند اما عدم امکان جا به جایی مشکل بزرگی است که باعث پیدایش لپ تاپ های امروزی شد. با رشد صنعت کامپیوتر در دو دهه گذشته نیاز به وجود آن در هر جلسه ای احساس می شود و به همین جهت لپ تاپ خیلی زود جای خود را در بازار باز کرد. 

لپ تاپ در اصل نمونه ای از کامپیوتر خانگی است که روی یک دستگاه کوچک تر تجمیع شده است. طبیعی است که به جهت محدودیت فضا نمی توان از پردازنده های قدرتمند برای انجام پردازش های سنگین استفاده کرد. امروزه قدرتمند ترین لپ تاپ های موجود در بازار لپ تاپ های گیمینگ هستند که پردازنده گرافیکی قدرتمندی دارند با وجود آن نمی توان از این تبلت ها انتظار پردازش های سنگین ریاضی داشت. 

تبلت و لپ تاپ - کلاب رنتر

اجاره لپ تاپ برای انجام پروژه های کوچک و همچنین استفاده در غرفه های نمایشگاهی مناسب است. اما کاربرد اجاره تبلت در موارد دیگری است. معمولا افرادی که به دنبال اجاره تبلت هستند از آن برای نمایش تصاویر در جلسات کاری استفاده می کنند و می خواهند با اجاره تبلت برای شرکت کنندگان از آن ها برای مشارکت در بخش کوچکی از پروژه یاری بخواهند. به همین جهت به جای پروژکتور ترجیح می دهند برای حاضرین تبلت تهیه کنند. 

همانطور که پیش از این ذکر کردیم تفاوت اصلی تبلت و لپ تاپ در اندازه آن ها است. صفحه نمایش تبلت های موجود در بازار از 6 اینچ تا 13 اینچ متغیر است در حالی که لپ های موجود در بازار از صفحه نمایش 11 اینچ تا 18 اینچ دارند. همچنین تمامی لپ های موجود در بازار کیبورد دارند در حالی که تبلت ها فاقد کیبورد هستند. البته برای اجاره تبلت به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از مدل های تبلت امکان اتصال کیبورد خارجی را دارند. 

تفاوت دیگری که در تبلت و لپ تاپ وجود دارد قدرت پردازش آن ها است. لپ تاپ ها سخت افزار قوی تری دارند و برای انجام برنامه های کامیوتری قدرتمند تری ساخته شده اند در حالی که تبلت ها از سخت افزار های ضعیف تری برخوردارند و برای استفاده روزمره مناسب اند.

شرایط اجاره تبلت و لپ تاپ

لپ تاپ برای اجرای برنامه های سنگین و استفاده مداوم مناسب است. به همین جهت اجاره لپ تاپ برای برنامه نویسانی که قصد اجرای همزمان برنامه های خود در چندین لپ تاپ با مشخصات سخت افزاری متفاوت را دارند مناسب است. همچنین غرفه داران نمایشگاهی که می خواهند برنامه های نرم افزاری و یا وب سایت خود را به مراجعه کنندگان نمایش دهند با اجاره لپ تاپ نیاز های خود را بر طرف می کنند. در حالی که اجاره تبلت برای برگزاری نشست های کاری و همچنین سفر های ماموریتی انتخاب مناسبی است. 

کلاب رنتر شرایط ساده ای را برای اجاره تبلت و لپ تاپ فراهم کرده است و تنوع بالای محصولات و همچنین گارانتی سلامت کالا از ویژگی هایی است که کلاب رنتر را به سایت اول در زمینه اجاره محصولات دیجیتال به ویژه اجاره تبلت و لپ تاب تبدیل کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات اداری

اجاره تجهیزات اداری
اجاره تجهیزات اداری می تواند یکی از راه هایی باشد که در زمان برگزاری مراسم کوتاه مدت و میان مدت برای شما مناسب باشد...

قیمت لپ تاپ اپل

قیمت لپ تاپ اپل
قیمت لپ تاپ اپل در بازار ایران نسبت به سایر رقبا کمی بالاتر است. معمولا محصولات شرکت اپل کمی گرانقیمت تر از برند های دیگر است که برخی این سیاست را ..