اجاره لپ تاپ asus

کرایه تبلت و لپ تاپ asus

اجاره لپ تاپ asus از بخش اجاره لوازم دیجیتال در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

کمپانی asus یکی از سه کمپانی برتر در ساخت لپ تاپ ها می باشد و بزرگترین شرکت تولید کننده مادربود در جهان می باشد ، لپ تاپ های asus دارای سری های مختلفی می باشند که در اینجا قصد داریم سری k آن را معرفی کنیم.

اولین ویژگی لپ تاپ های سری k این می باشد که آن ها باریک و سبک هستند و ایسوس تمرکز ویژه ای را در طراحی به کار گرفته است ، طراحی و قاب فلزی که ترکیب مات و براق را به دستگاه داده است باعث افزایش زیبایی ظاهری آن شده است ، البته باریک بودن سری k کیفیت نسبتا پایین صفحه نمایش را دربردارد اما طراحی کیبورد و تاچ پد آن به کارکرد خوب این دستگاه کمک زیادی کرده است.

لپ تاپ های سری k در اندازه های 14.1 ،15.6 و 17.1 اینچ ساخته شده اند ، تا مشتریان آن بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارند از بین سایزهای مختلف لپ تاپ خود را انتخاب کنند.

عمر باتری ایسوس در سری k بیشتر است و اگر شما جز افرادی هستید که لپ تاپ را همواره شارژ و با خود به همراه دارید ما به شما این نوع لپ تاپ ها را معرفی می کنیم زیرا مصرف انرژی کمتری دارند.

مدل K45VD دارای صفحه 14 اینچی می باشد و دو مدل از آن با پردازنده Corei5 و Corei7 با گرافیک Gforce GT610 است ظرفیت هارد آن نیز 500 تا 750 گیگا بایت می باشد.

مدل K46CB با دو پردازنده i5  و i7 بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و تراشه گرافیکی آن از جیفورس های جدید سری GT700 انتخاب شده است.

کلاب رنتر پیشتاز در اجاره کالاهای مورد نیاز شما می باشد. در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تبلت و تجهیزات هوشمند

اجاره تبلت و تجهیزات هوشمند
تبلت ها توانسته اند جایه کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها را بگیرند و حتی دیگر افراد به جایه تهیه گوشی موبایل از تبلت استفاده می کنند...

اجاره کارت حافظه

اجاره کارت حافظه
اجاره انواع کارت حافظه برای دوربین عکاسی و فیلمبرداری