اجاره لوازم دیجیتال

اجاره لوازم دیجیتال در تمامی نقاط ایران

به منظور اجاره لوازم دیجیتال به بخش اجاره وسایل دیجیتال در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

انسان در تلاش است که زندگی خود را با پیشرفت هایی که در حوزه وسایل دیجیتال وجود دارد وفق دهد ، در واقع می توان بیان کرد که تمام تغییراتی که در این حوزه وجود دارد به نوعی زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

شما با استفاده از وسایل جدید می توانید کیفیت زندگی خود را دو چندان کنید همچنین این وسایل با بهره گیری از فناوری های جدید انجام بسیاری از کارها را برای ما آسان می کنند در واقع بهره گیری صحیح از وسایل دیجیتال باعث افزایش بازده کاری می شود.

ایسوس از جمله کمپانی های برتر در ساخت کامپیوتر و لپ تاپ می باشد ، سیستم های سری Mini PC PN و Mini PC PB از آخرین فناوری های روز استفاده می کنند و علاوه بر قطعات کارآمد ظاهر بسیار زیبایی دارند ، به منظور بهبود انرژی ایسوس از آخرین پردازنده ها در این سیستم ها استفاده کرده است.

مدل های Mini PC PN 60 و Mini PC PN 40 از طراحی با پشتیبانی ذخیره سازی دوگانه استفاده می کند و می تواند یک درایو SSD با رابطه M.2 و یک هارد دیسک با اندازه 2.5 اینچی را در خود جای دهند.

در این سری امکان تعویض قطعات و جایگذاری آن بسیار بهبود یافته است حجم این سری تنها 0.62 لیتر می باشد و با اتصال VESA سازگار می باشد این کیس های کوچک قابلیت نصب در هر مکانی را دارند.

مدل های Mini PC PB60 و Mini PC pb40 دارای درگاه متنوع ورودی و خروجی می باشند همچنین با طراحی ماژولار امکان تغییر در پورت ها وجود دارد این سری دارای راهکارهای خنک سازی بدون فن نیز می باشد که هیچ صدایی تولید نمی کند و برای مکان هایی مانند کتابخانه ها و بیمارستان ها عالی می باشد.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره کالا می باشد شما به منظور اجاره لوازم دیجیتال می توانید از طریق این سایت اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین برند لپ تاپ

بهترین برند لپ تاپ
لپ تاپ های ابزاری پرکاربرد هستند و شاید نسبت به کامپیوتر های رومیزی برای بسیاری از افراد جذاب تر باشند. شاید سوال کنید کدام برند لپ تاپ های بهتری ...

اجاره آیفون 10

اجاره آیفون 10
گوشی آیفون 10 برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره تجهیزات دیجیتال مراجعه کنید. تقریبا اواسط شهریور ماه بود ...