خرید اقساطی مودم و روتر

خرید اقساطی مودم و روتر در تهران

خرید اقساطی مودم و روتر از بخش خرید اقساطی مودم و روتر در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

امروزه با گسترش تکنولوژی شاهد ورود دستگاه های مختلف دیجیتال به بازار می باشیم در این میان دنیای شبکه و تجهیزات مخابراتی نیز بسیار دچار تحول شده است اما جدا از تجهیزات بزرگ که در صنایع مخابرات کاربرد دارند بسیاری از این دستگاه ها را می توان در خانه یافت.

مودم دستگاهی می باشد که از خانه شما به یک سرویس دهنده اینترنت(ISP) در فاصله ای دور متصل می شود تا اینترنت را به خانه شما برساند.

روتر دستگاهی می باشد که داده های اینترنتی را در شبکه مسیریابی می کند در واقع یک روتر دارای چندین اینترفس یا پورت است که بر روی هر کدام از این اینترفس ها یک شبکه محلی LAN متصل است.

Mi Router 3C جدیدترین روتر هوشمند شرکت شیائومی می باشد که می تواند بطور همزمان 64 دستگاه متصل به وای فای را مدیریت کند که 20 دستگاه برای کارهای پردازشی و 44 دستگاه برای مصارف اینترنت اشیا می باشد این روتر به چهار آنتن مجهز می باشد که هریک از این آنتن ها از مدارهای PCB اختصاصی بهره برده است و از دو کانال ارسال و دو کانال دریافت بهره می برند این روتر از 64 گیگابایت حافظه رم استفاده می کند.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید مودم و روتر می باشد در صورت هر گونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید و فروش قسطی

خرید و فروش قسطی
شاید برای شما پیش آمده باشد که از کالایی خوشتان بیاید اما به دلیل قیمت بالای آن امکان خرید نقدی آن برای شما امکانپذیر نباشد ، در چنین ...

خرید اقساطی گوشی

خرید اقساطی گوشی
همانطور که می دانید کمپانی هوآوی به ساخت گوشی هایی باقیمت مناسب معروف است و در بازار گوشی های هوشمند مخاطبان خاص خود را دارد ...