کرایه کنسول بازی xbox

کرایه کنسول بازی xbox و لوازم جانبی

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره کنسول بازی مراجعه کنید.

کنسول بازی ایکس باکس یکی از کنسول های بازی محبوب و مشهور از شرکت مایکروسافت است که در تنگاتنگ رقابت با کنسول های مشابه مانند نینتندو و پلی استیشن محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه می کند.

با توجه به تولیدات و آپدیت های رقبای ایکس باکس این کنسول سعی دارد با سخت افزار بسیار قدرتمند و کیفیت بالای گرافیکی گوی سبقت را در جذب مشتریان کنسول ها از رقبا برباید.

در گذشته درمورد سخت افزار موجود در ایکس باکس به خصوص آپدیت آخر آن یعنی ایکس باکس وان X صحبت کردیم.

آپدیت بعدی این کنسول‌ها، یعنی آپدیت بهار قرار است پشتیبانی از وضوح تصویر ۱۴۴۰p را به کنسول بازی مایکروسافت اضافه کند؛ آپدیت پشتیبانی از مانیتورهای FreeSync هم بخشی از همین بروزرسانی بهار خواهد بود.

قابلیت هایی FreeSync باعث می شود در بسیاری از موارد شکستگی بر روی تصاویر از بین برود و این به دلیل هماهنگ شدن شدن سرعت تصاویر با کارت گرافیک دستگاه  توسط این قابلیت از شرکت AMD خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه کنسول بازی در تهران

کرایه کنسول بازی در تهران
کنسول های بازی به عنوان سرگرمی برای همه اقشار تولید و طراحی می شود این کنسول های بازی به عنوان یکی از سرگرمی ها جزیی از زندگی بسیاری از ما شده اما...

کرایه پهباد

کرایه پهباد
پهبادها یا کوادکوپترها بیشتر جنبه سرگرمی دارند امروزه جنبه بازی و سرگرمی این وسایل به حدی افزایش پیدا کرده است که بسیاری از ...