کرایه کنسول بازی

کرایه کنسول بازی را می توانید از بخش اجاره پلی استیشن 4 و اجاره ایکس باکس دریافت نمایید.

کرایه کنسول بازی را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا ارزان دریافت نمایید در کنار کنسول های بازی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی های مرتبط به این کنسول ها نیز به صورت کامل قابل اجاره هستند و می توانید از آن ها برای سرگرمی استفاده نمایید.

کرایه کنسول بازی

کرایه کنسول بازی و تاریخچه عرضه کنسول بازی

کنسول بازی تا کنون در هشت نسل ارائه شده است. بر خلاف تصور بسیاری از ما که فکر می کنیم نسل هشتم کنسول بازی با یکی از محصولات شرکت سونی یا ماکروسافت عرضه شد اما این نینتندو بود که نسل هشتم را با وی یو برای بازیکنان عرضه کرد و این انقلاب بزرگ را در عرصه بازی به وجود آورد.

نسل هفتم کنسول های بازی به واقع نسل بسیار مطلوبی نبودند هزینه بالایی که به صورت نا هماهنگ در کنسول ایکس باکس به وجود آمد  و سرعت پایین پلی استیشن 3 در پردازش باعث شد که بسیاری نسل هفتم کنسول های بازی را به واقع یک شکست در عرصه تکنولوژی بدانند. به همین خاطر بسیاری از بازیکنان حرفه ای و نیمه حرفه ای علاقه ای به کرایه کنسول بازی نسل هفتم نداشتند. البته بسیاری عرضه زود هنگام 360 را یک انقلاب می دیدند اما با هزینه های بالایی که 360 داشت و هم چنین مشکلاتی که پلی استیشن 3 داشت تنها کنسولی که صورت بسیار نا محسوس توانست قدری موفقیت داشته باشد وی نینتندو (Wii) بود.

کرایه کنسول بازی

بعد از عرضه موفقیت آمیز نسل ششم که غول هایی مانند پلی استیشن ۲، ایکس باکس ، دریم کست، گیم کیوب در آن حضور داشتند و بسیاری منتظر یک رویداد ویژه از طرف طراحان و تولید کنندگان صنعت بازی بودند که متاسفانه بسیاری از افراد دچار یاس و نا امیدی شدند نسل ششم با قدرت نمایی سگا آغاز شد و با ارائه دریم کست صنعت بازی به دنیا 3D وارد نمود بعد از سگا، سونی با پلی استیشن 2 پا به عرصه رقابت گذاشت و بعد از آن نیتندو با عرضه گیم کیوب رقابت را بین 3 ژاپنی پر رنگ تر کرد اما در اواخر 2001 و اوایل 2002 صنعت اختصاصی بازی یک رقیب آمریکایی قدرتمند به نام ماکروسافت را مقابل خود دید و رسما برای اولین بار کنسول بازی ایکس باکس پا به عرصه رقابت گذاشتنسل ششم به عنوان یکی از طولانی ترین دوران کنسول ها شناخته می شود که تقریبا از 1998 ( 1376) تا سال اوایل 2013 ادامه داشت البته که این طولانی شدن تنها به علت مقاومت سونی بود سه شرکت دیگر در حدود 4 سال قبل از سونی به فکر مهاجرت به نسل هفتم بودند. نسل ششم کنسول های بازی اتفاق کرایه کنسول بازی را در ایران مرسوم نمود. کرایه کنسول بازی در ابتدا بسیار سخت بود اما با عرضه نسل هشتم و قیمت هایی به مراتب بالا برای بازی و کنسول کرایه کنسول بازی به صورت عمومی تر و معمول تر گشت و بسیاری از افراد از محیط های متنوعی اقدام به کرایه کنسول بازی و بازی ها می کردند.

کلاب رنتر سایت اجاره کالا با عرضه این کنسول های بازی و بازی های آن اقدام به خدمت در زمینه سرگرمی به جوانان و علاقه مند بازی و کنسول بازی نموده است تا ضمن کرایه کنسول بازی و بازی آن و سرگرم شدن متحمل هزینه های اضافه بابت خرید آن ها نشوند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کنسول بازی مشهد

اجاره کنسول بازی مشهد
کنسول های بازی سال های متمادی است که بین گروهای مختلف سنی طرفداران بسیاری دارند در چند سال اخیر ما شاهد بهبود سخت ...

کرایه اسکوتر شارژی

کرایه اسکوتر شارژی
پیشرفت تکنولوژی زمینه برای ساخت وسایلی را فراهم آورده است که بیشتر جنبه سرگرمی دارند. همه افراد به خصوص نوجوانان به دنبال....