دستگاه زردی بچه

اجاره دستگاه زردی بچه

برای مشاهده دستگاه زردی بچه به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


                     

بیماری زردی یکی از بیماری های شایع در میان نوزادان است. به طوری که 80 درصد نوزادان نارس و نیمی از نوزادان سالم دچار زردی می شوند. این مساله باعث نگرانی والدین می شود. سوال بسیاری از افراد این است که چرا نوزادان به این بیماری مبتلا می شوند؟ هموگلوبین موجود در بدن نوزادان به بیلی روبین تبدیل می شود و کبد مسئولیت دفع مایع زردی و بیلی روبین را از بدن نوزادان دارد. در حقیقت بالا بودن میزان بیلی روبین می تواند ارثی یا به دلیل بیماری های کبدی باشد. 

با افزایش بیلی روبین شکم و سایر اندام زرد می شود معمولا تشخیص زردی بر اساس مشاهده زردی در پوست و چشم است. دستگاه زردی بچه دستگاهی است که برای کاهش زردی در نوزادان استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه می توان ساختار و شکل بیلی روبین را تغییر داد. دستگاه زردی بچه نوری را به بدن نوزاد می تاباند و باعث می شود که میزان بیلی روبین در بدن نوزاد کاهش یابد. با تغییر شکل بیلی روبین کبد راحت تر می تواند بیلی روبین را از بدن دفع کند.

دستگاه زردی بچه وسیله ای است که شما باید از آن برای کاهش زردی نوزاد استفاده کنید. روش های مختلفی برای درمان زردی نوزاد وجود دارد اما توصیه می شود که از دستگاه زردی بچه برای درمان نوزاد استفاده کنید. اگر قیمت خریداری دستگاه زردی نوزاد برای شما بالا است می توانید اجاره دستگاه زردی بچه را از سایت کلاب رنتر در نظر داشته باشید. این دستگاه قادر است به سرعت میزان بیلی روبین را در بدن کاهش دهد. انواع مختلف این دستگاه در بازار موجود است که شما می توانید خریداری کنید اما به دلیل قیمت بالای این دستگاه بسیاری قادر به خریداری این دستگاه نمی باشند از این رو توصیه ما به شما این است که این دستگاه را اجاره کنید تا بتوانید به راحتی از آن در خانه استفاده کنید.

برای اجاره دستگاه زردی بچه به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید این سایت ارائه دهنده تجهیزات مختلف پزشکی است.

سایر بلاگ های مرتبط

شرایط اجاره ویلچر

شرایط اجاره ویلچر
در اطراف ما افراد زیادی وجود دارند که به دلیل ناتوانی جسمانی و یا هر مساله دیگر قادر به حرکت نیستند. این افراد مجبور.....

اجاره ویلچر برای بهزیستی

اجاره ویلچر برای بهزیستی
در تمامی بهزیستی های دنیا بیشتر افراد ناتوان و معلول بستری هستند که به شدت نیاز به ویلچر دارند به دلیل آن ه قیمت ویلچر ها ...