مزیت های لپ تاپ Asus x540

لپتاپ Asus x540-celeron-2-500 intel یک لپتاپ مناسب برای اجاره

لپتاپ Asus x540-celeron-2-500 intel یکی از بهترین لپتاپ های ارزان قیمت در بازار است که شما می توانید با هزینه ای بسیار کم اقدام به اجاره آن کنید، در صورتی که قصد دارید برای انجام کارهای روزانه خود اقدام به اجاره لپتاپ کنید این گزینه جزو بهترین گزینه های شما است، شما می توانید با استفاده از آن به راحتی تمامی کارهای عادی و روزانه خود را انجام دهید.

 در صورتی که قصد انجام پروژه های ساده دانشگاهی و یا تحقیقات دانشگاهی هستید می توانید از این سیستم استفاده کنید، اگر قصد داریم کارهای بازاریابی و حسابداری وب سایت و یا شرکت و کسب و کار خود را انجام دهید باز هم می توانید با هزینه ای بسیار کم اقدام به اجاره لپتاپ Asus x540-celeron-2-500 intel کرده و به نیازهای خود پاسخ دهید.

ما در این مطلب سعی می کنیم تا جای ممکن درباره مشخصات فنی این لپتاپ صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را درباره آن در اختیار شما قرار دهیم تا در صورتی که شما نیز قصد اجاره لپتاپ دارید بتوانید با دیدی باز نسبت به آن اقدام به اجاره این لپتاپ اجاره ای کنید.

مشخصات فنی لپتاپ Asus x540-celeron-2-500 intel

ظرفیت حافظه این لپتاپ 2 گیگابایت است که برای انجام کارهای روزمره می تواند بسیار مفید باشد و شما می توانید با استفاده از این رام نرم افزارهای مورد نیاز برای انجام کارهای عادی را به راحتی انجام دهید، توجه داشته باشید که در صورتی که قصد اجرای نرم افزار گرافیکی سنگین و یا یک نرم افزار سنگین دیگر را بر روی این لپتاپ داشته باشید ممکن است با کندی سرعت لپتاپ رو به رو شوید بنابراین برای انجام چنین کارهایی بهتر است که با مراجعه به وب سایت کلاب رنتر اقدام به اجاره لپتاپ دیگری با قدرت بالاتری کنید.

نوع حافظه آن از نوع RAM DDR3 است که امروزه به عنوان همه گیر ترین حافظه های موجود در بازار شناخته می شود و در بسیاری از لپتاپ های معروف در دنیا  نیز از آن استفاده می شود. ظرفیت حافظه داخلی این لپتاپ 500 گیگابایت است، این میزان حافظه به شما کمک می کند تا بتوانید در یک بازه زمانی محدود بدون آن که نیاز داشته باشید تا حافظه خارجی را خریداری کنید تمامی اطلاعات کاری خود را در آن نگهداری کنید و بتوانید بعدها دوباره از این اطلاعات استفاده کنید.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپتاب می تواند مناسب برای انجام کارهای روزانه باشد و تصاویر با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد. این لپتاپ دارای سایز مناسبی است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید، معمولا لپتاپ های خیلی بزرگ برای کار کردن مناسب نیستند و شما تنها بر روی میز می توانید از آن ها استفاده کنید و لپتاپ های کوچک نیز به دلیل اندازه کوچک تصویر ممکن است چشمان شما را اذیت کننده ولی این لپتاپ دارای سایز مناسبی است که شما به راحتی از آن می توانید در هر موقعیتی استفاده کنید.

کیبورد نرم و روان این لپتاپ نیز به شما کمک می کند تا بتوانید سرعت کارهای خود را بیشتر کنید و در صورتی که کار شما نیازمند تایپ سریع است مطمئن باشید که خیلی زود می توانید با این کیبورد ارتباط برقرار کنید.

نکاتی مهم درباره لپتاپ اجاره ای Asus x540-celeron-2-500 intel

این لپتاپ اجاره ای یکی از بهترین محصولات شرکت Asus است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، شرکت Asus در حال حاضر جزو بهترین تولید کننده لپتاپ در دنیا است که کیفیت محصولات آن تقریبا به تمامی دنیا اثبات شده است، این محصول نیز جزو محصولات خوب این شرکت است و نیازی نیست که درباره کیفیت آن نگرانی خاصی داشته باشید، در ضمن وب سایت کلاب رنتر به صورت کامل کیفیت محصولات را نیز برای شما تضمین می کند تا اطمینان شما نسبت به کیفیت محصولات چند برابر شود.

در میان لپتاپ هایی که از لحاظ سخت افزاری با این لپتاپ هم رده هستند لپتاپ Asus x540-celeron-2-500 intel از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما با استفاده از آن می توانید بیشتر کارهای عادی و روزانه خود را انجام دهید بدون آن کوچکترین افت سرعتی را در لپتاپ مشاهده کنید. این لپتاپ اجاره ای ویژگی های بی نظیر دیگری را نیز دارا است که باعث محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کامپیوتر

اجاره کامپیوتر
برای مشاهده سایر محصولات مشابه به بخش اجاره وسایل دیجیتال مراجعه کنید. کامپیوتر یکی از دستگاه هایی است که در ...

اجاره لپ تاپ تهران

اجاره لپ تاپ تهران
لپ تاپ های شرکت lenovo جزو محصولاتی هستند که می توانند سلیقه افراد با بودجه های مختلف را تامین کنند...