قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تهران

نمایشگاه بین المللی ، مصلی امام خمینی، شهر آفتاب، بوستان گفتگو و برج میلاد همه این مراکز برای دوره هایی از سال میزبان نمایشگاه های مختلفی در سطح شهر هستند. این موضوع خود بیانگر حجم بالای نمایشگاه هایی است که هر سال در تهران برگزار می شود. شرکت در هر کدام از این نمایشگاه ها با هزینه هایی همراه است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

هزینه های شرکت در نمایشگاه

هزینه اجاره غرفه 

هزینه اجاره غرفه بسیار متنوع است و این موضوع به نوع نمایشگاه ، محل برگزاری نمایشگاه و اندازه غرفه بستگی دارد. سازمان های مختلفی هستند که برای حمایت از صنایع بخش عمده هزینه اجاره غرفه را بر عهده می گیرند و شرکت کنندگان با هزینه حدودا دو میلیون تومان می‌توانند غرفه ای در نمایشگاه اجاره کنند. نمونه این کار را در بخش استارت آپ نمایشگاه الکامپ شاهد بودیم. 

اما نمایشگاه های دیگری هستند که حداقل هزینه اجاره غرفه در آن ها 5 میلیون تومان است. نمایشگاه بانکداری و نفت و گاز نمونه این نمایشگاه ها است. علاوه بر نوع نمایشگاه، اندازه غرفه و همچنین موقعیت جغرافیایی غرفه در نمایشگاه هم بر هزینه اجاره غرفه تاثیر گذار است. به طوری که هزینه اجاره غرفه در مسیر اصلی حرکت تا سه برابر هزینه اجاره غرفه در راهرو های فرعی است. 

فاکتور مهم بعدی محل برگزاری نمایشگاه است. معمولا نمایشگاه بین المللی نسبت به سایر نمایشگاه ها گران تر است و برای اجاره غرفه در این مرکز باید 30 درصد بیشتر پرداخت کنید. البته استاندارد های بین المللی و امکانات رفاهی این هزینه بیشتر را توجیه می کند.

قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی

علاوه بر هزینه های اجاره غرفه بخشی از هزینه های شرکت در نمایشگاه مربوط به اجاره تجهیزات نمایشگاهی است. برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید حداقل دو میلیون تومان هزینه در نظر بگیرد. البته این مبلغ برای تجهیز غرفه ای کاملا معمولی و استاندارد است و برای تجهیز غرفه های بزرگ با تجهیزات نمایشگاهی خاص باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید.

برای مشاهده لیست قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی و شرایط اجاره کالا بلاگ مرتبط را مطالعه نمایید. عمده هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی مربوط به اجاره تلویزیون شهری، استند لمسی و پاپ آپ است. در صورتی که بودجه محدودی را برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کنار گذاشته اید می‌توانید با اجاره میز و صندلی، کانتر و آب سرد کن غرفه ای مناسب آماده کنید. 

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید. 


سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگاه شهر آفتاب

نمایشگاه شهر آفتاب
شما می توانید تجهیزات مختلف نمایشگاهی را با مناسب ترین قیمت از کلاب رنتر اجاره نمایید. این تجهیزات شامل صندلی ها میز ها وسایل پذیرایی...

اجاره تبلیغات بنری نمایشگاهی

اجاره تبلیغات بنری نمایشگاهی
تبلیغات بنری و بادبانی روشی است که در محیط های مختلف شما برای برند خود انجام می دهید شما می توانید با استفاده از این تبلیغات بهتر و بیشتر دیده شوید