اجاره فرش قرمز مراسم

اجاره فرش قرمز یا همان فرش تشریفاتی مختص افرادی است که قصد برگزاری مراسم خاصی را دارند. فرش قرمز تشریفاتی به طور کلی در هتل ها، مراسم استقبال رسمی از سران سیاسی و مهمانان vip و همچنین در مراسمات افتتاحیه و اختتامیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در غرفه های نمایشگاهی هم از فرش قرمز و راه بند در کنار سایر تجهیزات استفاده می شود. 

راهنمای اجاره فرش قرمز تشریفاتی

فرش قرمز را باید با توجه به کاربرد آن انتخاب کرد. مدل های مختلفی از فرش قرمز در دنیا وجود دارد که هرکدام کاربرد به خصوص خود را دارند. فرش قرمز های رسمی بدون حاشیه و یا دارای حاشیه باریک سفید رنگ در دو طرف فرش هستند. فرش قرمز تشریفاتی دارای حاشیه ورساچه زرد رنگ در دو طرف است و فرش قرمز های هتلی دارای نوار براق آبی رنگ در حاشیه ها هستند. البته مدل های  دیگری از فرش قرمز هم در دنیا وجود دارد که از آن ها می توان به فرش های تشریفاتی هتلی در رنگ ها و طرح های مختلف اشاره کرد.

اجاره فرش قرمز - کلاب رنتر

جنس فرش قرمز از نوعی الیاف مشابه مخمل ساخته شده است که راه رفتن روی آن حس خوبی دارد و در هنگام حرکت زیر پا جمع نمی شود. یکی از مهمترین نکاتی که در ساخت فرش قرمز به آن توجه شده است مسئله شستشو راحت فرش است. از آن جایی که فرش قرمز برای راه رفتن با کفش و استفاده در ورودی ها ساخته شده است، قابلیت شستشو یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید در این فرش ها وجود داشته باشد.  

فرش قرمز را می توانید به سادگی بشورید بدون این که نگران از بین رفتن رنگ آن و یا خواب پرز های فرش باشید. البته برای شستشو نباید از مواد شیمیایی برای این موضوع استفاده کنید. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

ابعاد فرش قرمز

فرش قرمز در ابعاد مختلفی تولید شده است تا پاسخگوی نیاز مشتریان برای کاربرد های مختلف باشد. مسلما محدودیت های اجاره فرش قرمز نسبت به خرید آن بیشتر است اما مراکز اجاره فرش قرمز تشریفات تلاش می کنند تا فرش قرمز هایی با ابعاد پر کاربرد را در بین کالاهای خود جای دهند. 

فرش قرمز های موجود در کلاب رنتر با عرض 70 ، 110 و 150 سانتی متر وجود دارد و طول هر کدام به 200 متر می رسد. توپ 200 متری فرش قرمز وزنی معادل 3 کیلوگرم دارد و این بدین معنی است که جا به جایی فرش قرمز بسیار ساده است. نصب فرش قرمز با گیره فرش و گیره پله انجام می شود. در صورت اجاره فرش قرمز از مرکز اجاره این اقلام را هم تهیه نمایید. البته می توانید از مرکز بخواهید تا فرش را برای شما نصب کنند.

انواع فرش قرمز

همانطور که پیش از این ذکر کردیم فرش قرمز از نظر طرح حاشیه چندین مدل مختلف دارد اما تنوع فرش قرمز تنها به طرح آن محدود نمی شود. فرش قرمز در جنس های مختلفی تولید شده است از فرش های کنفی ارزان قیمت گرفته تا فرش قرمز های ابریشم 200 شانه. معمولا از فرش قرمز هایی با قیمت مناسب برای فرش کردن محیط بیرون و فضای آزاد استفاده می شود و برای محیط های سر پوشیده همچون هتل ها و کنفرانس ها از فرش قرمز های با کیفیت استفاده می ‌شود.  

مشاهده گالری اجاره فرش قرمز و قیمت اجاره

سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگاه پوشاک بوستان گفتگو 97

نمایشگاه پوشاک بوستان گفتگو 97
نمایشگاه پوشاک بوستان گفتگو از سال 91 هر ساله برگزار میشود که تولید کنندگان محصولات ملی و داخلی محصولات تولید شده ی خود را به فروش میرسانند .

اجاره لوازم غرفه در اصفهان

اجاره لوازم غرفه در اصفهان
اصفهان شهر نمایشگاه ها است و اجاره لوازم غرفه در اصفهان یکی از بهترین نمونه غرفه ها است