اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه بهاره

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید...

در راستای حمایت از تولید کننده ایرانی و همچنین تنظیم بازار اسفند ماه هر سال نمایشگاه های بهاره در شهر های مختلف کشور برگزار می شود و کالاهای ضروری عید را با قیمت مناسب و تنوع بالا در اختیار مردم قرار می دهد. برای برگزاری نمایشگاه نیاز به اجاره تجهیزات نمایشگاهی است. کلاب رنتر به عنوان مرجع اجاره تجهیزات نمایشگاهی در برگزاری نمایشگاه های بهاره در کنار غرفه داران عزیز است. به منظور اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید درخواست خود را در سایت ثبت نمایید. 

غرفه های نمایشگاهی بهاره طراحی خاصی ندارند و بسیار ساده و با هزینه بسیار مناسب ساخته می شوند. برای دیواره ها از اسپیس فریم های سبک استفاده می شود و کف سازی هم شامل هموار سازی کف و فرش کردن با کف پوش های مخصوص نمایشگاهی است. شما می توانید تمامی تجهیزات نمایشگاهی از جمله اسپیس، کف پوش، میز و صندلی، آب سرد کن و .. را از کلاب رنتر اجاره نمایید.

برای اجاره لوازم غرفه به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید و یا با شماره های 22065033 تماس بگیرید.

نشانی نمایشگاه های بهاره تهران

نمایشگاه شعبه 1: مصلی امام خمینی 

نمایشگاه شعبه 2: بوستان ولایت

نمایشگاه شعبه 3: مجموعه تفریحی ارم

نمایشگاه شعبه 4: مجتمع حکیمیه

تاریخ برگزاری نمایشگاه

نمایشگاه بهاره از تاریخ 14 تا 21 اسفند از ساعت 9 صبح در نشانی های بالا برگزار می شود. ساعت پایان کار نمایشگاه ساعت 9 شب می باشد. 

اطلاعات تکمیلی درباره نمایشگاه

نمایشگاه بهاره هر سال اسفند ماه برگزار می شود و کالاهایی چون مرغ و گوشت و میوه با قیمت دولتی در این نمایشگاه عرضه می شود. همچنین غرفه هایی برای خرید شیرینی و شکلات عید هم در نظر گرفته شده است. چند غرفه برای خرید پوشاک عید هم در این نمایشگاه وجود دارد که تنوع خوبی هم دارند. این نمایشگاه های فصلی در نقاط مختلف تهران و با پشتیبانی شهرداری برپا می شود. در مراکز استان ها و شهر های پر جمعیت هم شاهد چنین نمایشگاه هایی هستیم. 

تاریخچه نمایشگاه بهاره

در ایام نزدیک به نوروز نمایشگاه های بسیاری برگزار می گردد که بسیاری از آنها مربوط به نیاز های ضروری برای نوروز است.

نمایشگاه های پوشاک ، اغذیه و بسیاری از نمایشگاه های دیگر که پذیرای بازدید کنندگان زیای از نقاط مختلف تهران و حتی سایر شهر هاست.

همین استقبال باعث می شود تا شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ با حضور در چنین نمایشگاه هایی سعی در افزایش فروش محصولات خود نمایند.

برای شرکت در چنین نمایشگاه هایی نیاز به برخی تجهیزات است که عمده ترین آنها اسپیس های نمایشگاهی ( سازه های فلزی برای ساختن غرفه) ، استند های تبلیغاتی ، رول آپ ، میز کانتر و ... است.

در سایت کلاب رنتر این تجهیزات و بسیاری از ملزومات نمایشگاهی دیگر برای اجاره قرار داده شده اند.

می توانید در بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی محصولات مختلف را مشاهده و برای مدت دلخواه اجاره کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز و صندلی نمایشگاه تبریز

اجاره میز و صندلی نمایشگاه تبریز
آیا به دنبال این هستید که فروش خود را در بازار گسترش دهید؟ پس بهتر است از همین الان وارد عمل شوید و از ابزارهای موثر برای تبلیغات و بازاریابی استفاده

کرایه ویدئو وال

کرایه ویدئو وال
در سال های اخیر شرکت های زیادی در زمینه تولید کالا فعالیت می کنند هر یک از این شرکت ها در تلاش هستند که بازار فروش بیشتری ...