ویژگی های استیج مراسم

اجاره استیج

اجاره استیج و اجاره استیج آماده در گروه اجاره تجهیزات نمایشگاهی قرار دارد. اجاره استیج و اجاره استیج آماده از سایت کلاب رنتر باعث برگزاری مراسم های مختلف شما به بهترین شکل می شود. اجاره استیج و اجاره استیج آماده مهمانی شاد و مفرحی را برای شما و مهمان هایتان را فراهم می کند.

استیج های امروزی تفاوت هایی با استیج در گذشته دارند برای مثال، استیج های ویژه ای که در آن از کفپوش LED که یک المان ویژه ای است استفاده شده است. اجاره استیج و اجاره استیج آماده، در تالارهای عروسی، جشن های تولد و ... استفاده می شود. اجاره استیج و اجاره استیج آماده معمولا همراه با نورپردازی است که اگر بخواهید آن ها را خریداری کنید هزینه های بسیار بالایی دارد و اصلا برایتان به صرفه نمی باشد.

اجاره استیج واجاره استیج آماده از سایت کلاب رنتر هزینه های گزاف آماده سازی مراسم را کاهش می دهد و همچنین به بهتر برگزار شدن مراسم کمک می کند. اجاره استیج و اجاره استیج آماده باعث برگزاری یک مراسم شاد و مفرح و همچنین مراسمی متفاوت از مراسمات گذشته می شود. اجاره استیج و اجاره استیج آماده مانند دیگر تجهیزات نمایشگاهی که عبارتند از: نور پردازی، وسایل پذیرایی، صدا، رقص نور و .... برای برگزاری بهتر مراسم لازم است.

با توجه به افزایش قیمت تالار ها و سالن ها برگزاری یک جشن تولد در سالن های پر زرق و برق و گران قیمت اصلا به صرفه نیست. شما می توانید با اجاره تجهیزات مورد نیاز مانند اجاره استیج و اجاره استیج آماده محیط مناسب برای تولد را با کمترین قیمت و بهترین شکل آماده کنید.

آماده سازی یک سالن زیبا با تمام امکانات کار دشواری نیست فقط نیاز به اطلاعات کافی دارد. سایت کلاب رنتر این موضوع را نیز حل کرده است. در مجموعه کلاب رنتر تعدادی مشاور مشغول به کار هستند که وظیفه راهنمایی مشتریان را دارند. شما می توانید با مجموعه کلاب رنتر تماس حاصل نمایید و با مشاوران در تماس باشید. آن ها به شما کمک می کنند تا با توجه به نوع مراسم، تعداد مهمان ها، نوع محیطی که مراسم در آنجا می خواهد برگزار شود، نوع فصل و ... بهترین انتخاب در اجاره تجهیزات و اجاره استیج را داشته باشید. اجاره تجهیزات مناسب و اجاره استیج آماده برای برگزاری مراسم نه تنها یک مراسم با بهترین کیفیت را آماده می کند بلکه با ایجاد احساس رضایت در شما می شود.

اجاره استیج آماده همراه با آن نیاز به رقص نور، دستگاه بخار و سایر وسایل است. که خرید آن ها نیز هزینه زیادی را به همراه دارد و اجاره استیج و اجاره استیج آماده از سایت کلاب رنتر توصیه می شود.

سایت کلاب رنتر همه ی تجهیزات مورد نیاز شما برای برگزاری یک مراسم با کیفیت را دارد. فقط کافیست در سایت کلاب رنتر ثبت نام کنید سپس محصول مورد نظر را با کمترین قیمت و در کوتاه ترین زمان اجاره نمایید.

مشخصات فنی استیج

هر نوع استیج ویژگی های خاص خودش را دارد. معمولا جنس استیج ها از فلز آلومینیوم می باشد. این فلز آلومینیوم دارای یک روکش است که چون سه لایه ضد آب می باشد. این نوع روکش مقاومت بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. در اجاره استیج آماده باید به وزن قابل تحمل آن توجه کرد. حداکثر وزن قابل تحمل برای برخی از استیج های آماده حدود ۸۰۰ Kg/Sq. Meter است.

استیج ها ارتفاع مشخصی دارند که این ارتفاع برابر است با ۳۰cm,60cm,90cm . استیج های از ترکیب چند پنل تشکیل شده اند. که با توجه به نوع استیج تعداد آن ها متفاوت است. در این مدل از استیج ابعاد هر پنل cm100× cm200 است.

شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر و رفتن به قسمت تجهیزات نمایشگاهی، استیج مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان اجاره کنید. اجاره استیج آماده باید باتوجه به نیاز شما و شرایطی که مراسم در آن جا برگزار می شود باشد. علاوه بر اجاره استیج آماده می توانید دیگر تجهیزات مورد نیاز برای اجاره برگزاری تجهیزات مراسم را از سایت کلاب رنتر اجاره کنید.

اجاره از سایت کلاب رنتر هیچگونه پشیمانی در شما ایجاد نمی کند و باعث می شود برای تامین دیگر کالاها هم به کلاب رنتر مراجعه کنید و محصول مورد نظر را اجاره نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره فرش قرمز حاشیه سفید

اجاره فرش قرمز حاشیه سفید
اجاره فرش قرمز های مخملی برای مراسم و تشریفات با حاشیه سفید

کرایه ملزومات برای نمایشگاه

کرایه ملزومات برای نمایشگاه
تبلیغات در نمايشگاه به عنوان يک علم تخصصي در دنيا مطرح است. از اين رو تخصص، دانش، تجربه و از همه مهمتر فرهنگ مناسب براي طراحی و اجرای این گونه...