اجاره باند

اجاره انواع باندها از کلاب رنتر

اجاره باند از بخش تجهیزات صوتی در سایت کلاب رنتر برای شما امکان پذیر است.

با پیشرفت فناوری شاهد استفاده از وسایل مختلف هستیم ، وسایلی که هر کدام به شیوه ای زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده اند و همانطور که بر همگان آشکار است در ساخت این وسایل از فناوری های جدیدی استفاده می شود ، به همین دلیل ما شاهد این می باشیم که سالانه وسایل جدیدی روانه بازار می شوند.

یکی از دغدغه های اصلی تمام برگزار کنندگان جشن ها و مراسم ها افزایش کیفیت برگزاری آن ها می باشد ، به این منظور شما باید از تجهیزاتی استفاده نمایید که کیفیت مراسم شما را افزایش دهند ، از جمله این وسایل می توان به سیستم های صوتی اشاره کرد ، سیستم های صوتی یکی از بخش های مهمی می باشد که در هر جشن و مراسمی مورد استفاده قرار می گیرند ، هرچه قدر که مراسم شما بزرگتر باشد سیستم صوتی که استفاده می کنید باید قوی تر باشد.

از جمله سیستم های صوتی که نقش مهمی در ارائه با کیفیت صدا دارند باندها می باشند ، در واقع خروجی صدا از طریق باندها صورت می گیرد به این منظور شما باید در انتخاب باند بسیار دقت کنید.

 اولین نکته ای که قبل از چیدمان باندها باید به آن توجه کنید این می باشد که شما باید محیطی که در آن مراسم برگزار می شود مورد ارزیابی قرار دهید ، همچنین شما باید تعداد مهمانان را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید بر اساس این نکات تعداد باندها و نحوه چیدمان باندها را مشخص کنید.

مهم ترین فاکتورها در انتخاب باند برای خرید ، متعادل بودن فرکانس های بالا یا صدای زیر و فرکانس های پایین یا صدای بم  می باشد.

همانطور که شما نیز می دانید خرید باندها هزینه زیادی می گیرد و با توجه به پیشرفت تکنولوژی سالانه مدل های جدیدی از باندها و تجهیزات صوتی روانه بازار می شوند ، از این رو اجاره باند مقرون به صرفه تر است.

اجاره باند و میکسر -کلاب رنتر

تفاوت باند های اکتیو و پَسیو : تمامی باند های صوتی برای ایجاد امواج صوتی با قدرت بالا ساخته شده اند. و مطمئنا تولید انرژی برای ایجاد چنین صدایی نیاز به یک جریان الکتریکی قوی دارند که این جریان الکتریکی قوی از طریق آمپلی فایر ایجاد می شود.  

باند های اکتیو این منبع تغذیه که اصطلاحاً "آمپ" نامیده می شود را درون خود دارد و بدون نیاز به منبع خارجی برای دریافت بار و جریان الکتریکی مورد نیاز قادرند صدای مورد نیاز را ایجاد کنند  آمپلی فایر داخل این باند ها از طریق برق شهری 220 ولت یا 110 ولت تغذیه می گردد.

 درواقع باند های اکتیو برای ایجاد صدا تنها نیاز به یک ورودی صدا مانند میکروفون دارند که این ارتباط می تواند مستقیماً از طریق کابل مخصوص آن صورت گیرد. هنگام خرید و یا اجاره باند مطلع باشید که در مورد باند های پسیو قضیه کمی متفاوت است. این نوع باند به این دلیل که فاقد آمپلی فایر است برای ایجاد انرژی مورد نیاز باید به میکسر هایی که دارای این منبع تغذیه هستند متصل گردد.

 این نوع میکسرها که به آن "پاورمیکسر" گفته می شود برای تولید صدا از باند های پسیو ضروری است. به طور خلاصه برای راحتی کار و انعطاف بالا در مراسم مختلف استفاده از باند های اکتیو کار شما را آسانتر می کند و البته، هزینه بیشتری را میطلبد.

کلاب رنتر به عنوان یک سایت اجاره کالا این امکان را به شما می دهد که با اجاره باند با قیمت مناسب بسیاری از هزینه های جانبی خود را کاهش دهید به این منظور شما می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره LED ال جی

اجاره LED ال جی
تلویزیون های LED نامی آشنا است که شرکت های سامسونگ ، سونی ، توشیبا ، ال جی و فیلیپس بر روی تلویزیون های خود گذاشته است ، در ...

کرایه سیستم صوتی در اهواز

کرایه سیستم صوتی در اهواز
میکروفون ها حسگرهایی می باشند که صدا را به جریان الکتریسیته تبدیل می کنند ، در واقع می توان بیان کرد که میکروفون وسیله ای است که ...