اجاره لوازم غرفه در اصفهان

برای برگزاری نمایشگاه در اصفهان بایستی به اجاره لوازم غرفه توجه داشته باشید. البته پیش از آن باید غرفه‌ی نمایشگاهی خود را اجاره نمایید و با همکاری شرکت های طراح غرفه نمایشگاهی کار طراحی غرفه خود را انجام دهید. برای این منظور باید با فرآیند کامل غرفه سازی آشنایی داشته باشید، شرکت های طراحی را بشناسید و با مراکز اجاره لوازم غرفه در اصفهان آشنایی داشته باشید. 

غرفه سازی نمایشگاهی و اجاره لوازم غرفه

برای شرکت در نمایشگاه باید غرفه نمایشگاهی خود را متناسب با نیاز آماده کنید. آماده سازی غرفه فرآیندی است که از چند مرحله مختلف تشکیل شده است و به سه یا چهار روز کاری زمان نیاز دارد. در ادامه با هم به بررسی این فرآیند و جزئیات پیاده سازی آن می پردازیم و در ادامه فاکتور های مهم در غرفه سازی را زیر ذره بین می گذاریم و در نهایت بحث را با معرفی مراکز اجاره لوازم غرفه در اصفهان به پایان می رسانیم.

مخاطبان اصلی این مقاله شرکت ها و سازمان هایی هستند که قصد شرکت در نمایشگاه های اصفهان را دارند. البته مطالعه این مطلب برای علاقمندان به حوزه نمایشگاهی و غرفه سازی هم خالی از لطف نیست و می تواند راهنمایی برای آشنایی با اصطلاحات و معیار های مهم در غرفه سازی نمایشگاهی باشد. در نهایت تمامی علاقمندان به حوزه طراحی و محوطه سازی و دانشجویان هم می توانند از این مطالب بهره ببرند. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اجاره غرفه نمایشگاهی در اصفهان

اصفهان به عنوان دومین شهر بزرگ کشور میزبان نمایشگاه های متعددی در طول سال است. بیشتر این نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود. این مرکز فضایی به وسعت 3 هکتار را در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه قرار می دهد و سالن های نمایشگاهی بر اساس استاندار های جهانی ساخته شده است. از امکانات این نمایشگاه می توان به پوشش صوتی کامل ، سیستم تهویه هوای مرکزی و نورپردازی کامل اشاره کرد. 

برای اجاره غرفه نمایشگاهی در اصفهان باید با مرکز برگزاری نمایشگاه هماهنگ باشید و غرفه نمایشگاهی مورد نظر خود را از بین غرفه های موجود انتخاب نمایید. هزینه اجاره غرفه به مساحت و موقعیت مکانی غرفه بستگی دارد. غرفه هایی که در مسیر اصلی قرار دارند قیمت بالاتری دارند. همچنین هرچه مساحت غرفه بیشتر باشد به همین تناسب قیمت آن هم بالاتر است.

 طراحی غرفه 

پس از اجاره غرفه نوبت به طراحی آن می رسد. برای طراحی غرفه های نمایشگاهی باید چند فاکتور مهم را مد نظر داشته باشیم. نخست این که طراحی غرفه باید بر طبق اهداف نمایشگاهی باشد. به این معنی که باید هدف خود از شرکت در نمایشگاه را باید در نظر داشته باشید و در طراحی غرفه به آن توجه داشته باشید. برای مثال اگر هدف شما از شرکت در نمایشگاه جذب بازدید کننده با هدف آشنایی کسب و کار است باید از روش های خاصی استفاده نمایید و برای برند سازی باید نوع دیگری از طراحی را مد نظر داشته باشید.

اجاره لوازم غرفه  

با آماده سازی غرفه نوبت به تجهیز آن می رسد. برای این منظور می توانید به مراکز اجاره غرفه در اصفهان مراجعه نمایید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کلاب رنتر ثبت نمایید. مزیت اجاره تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر بهره مندی از تخفیف ویژه نمایشگاهی است. همچنین شما می توانید لوازم غرفه مورد نیاز خود را از مدت ها پیش از شروع نمایشگاه رزرو نمایید و در موعد مقرر آن را تحویل بگیرید. کلاب رنتر کیفیت کالای تحویلی شما را تضمین می نماید

سایر بلاگ های مرتبط

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی
مهم ترین موضوعی که هر شرکت کننده ای در نمایشگاه با آن درگیر است بحث جا نمایی غرفه طراحی غرفه و مسائلی پیرامونی جهت هرچه بهتر و بیشتر دیده شدن غرفه...

تاریخ نمایشگاه تلکام

تاریخ نمایشگاه تلکام
تاریخ برگزاری نمایشگاه تلکام و راهنمای حضور در نمایشگاه