اجاره فلاش عکاسی

اجاره فلاش عکاسی در سراسر ایران

برای اجاره فلاش عکاسی  به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. 

 اجاره فلاش عکاسی-کلاب رنتر

عکاسی هنر شناخت نور و رنگ است و عکاس حرفه‌ای باید بتواند بازتاب نور در محیط را به بهترین شکل ممکن در عکس نشان دهد. اما گاهی نور محیط با آن چه ما برای عکاسی نیاز داریم همخوانی ندارد.نمی توانیم تا همیشه منتظر آمدن روز خوب عکاسی بمانیم. پس راه حل این است که نور محیط را دستکاری کنیم تا همان نوری که می خواهیم در عکس داشته باشیم را بسازیم. منظور از دستکاری نور جا به جایی خورشید و ابر نیست. عکاسان حرفه‌ای با اجاره فلاشر عکاسی نور و سایه را مدیریت می کنند. 

 برای ایجاد یک عکس هنری زیبا نیاز به نور به اندازه کافی است بنابراین لازم است که یا به سراغ خرید فلاشر عکاسی بروید و یا گزینه اجاره فلاشر عکاسی را انتخاب نمایید. اگر به مدت زمان کوتاهی نیاز به فلاشر است اجاره فلاشر عکاسی عاقلانه تر می باشد. 

برای گرفتن یک عکس عالی تنها دوربین عکاسی با کیفیت عالی مهم نمی باشد بلکه باید تمامی تجهیزات نظیر فلاش، سافت باکس، اکتاباکس، خیمه نور، اسنوت، زنبوری، کاسه استاندارد، کاسه بکگراند، شیدر، چتر نور، رادیو فلاش، پانتوگراف و فون باید فراهم باشد تا یک عکس خاطره انگیز و زیبا ایجاد گردد. نور مناسب در کنار کیفیت دوربین عکاسی باعث می شود تصاویری با وضوح خیره کننده خلق شود که نگاه هر بیننده ای به خود جلب خواهد کرد. 



انواع فلاش عکاسی

فلاش عکاسی را می توان جزء اصلی تجهیزات نورپردازی عکاسی به شمار آورد. کار اصلی فلاش یا رفلکتور تنظیم نور و سایه و همچنین نرم کردن نور ورودی و جلوگیری از سوختن عکس است. اگر در فضای باز و یا زیر نورهای آتلیه ای عکاسی می کنید حتما به مشکل شدت نور در عکس برخورد کرده اید. نور خورشید و یا نورهای آتلیه وقتی به صورت مستفیم به سوژه می تابند باعث تار شدن تصویر می شوند. در صورتی که نور به صورت زاویه دار به سوژه بتابد سایه های تاریکی پدید می آید و در نهایت عکاسی همانظور که انتظار داریم پیش نمی رود. به همین جهت برای کنترل نور ورودی از رفلکتور یا فلاشر عکاسی استفاده می شود.

فلاشر عکاسی صفحه نسبتا بزرگ پارچه ای است که روی پایه های قابل تنظیم قرار گرفته است. این صفحات بخش زیادی از نور ورودی را جذب می کنند و بخش دیگر نور را به صورت ملایم روی سوژه بازتاب می دهند. از مهمترین ویژگی هایی که اجاره فلاشر عکاسی را تا این حد محبوب کرده است همین قابلیت تنظیم نور و سایه تنها با حرکت فلاشر در جهات مختلف است. اگر به آتلیه های عکاسی رفته باشید مدل های مختلفی از فلاشر عکاسی را دیده اید. هر کدام از فلاشر ها کاربرد خاصی دارند که در ادامه آن ها به بررسی آن ها می پردازیم. 

اجاره فلاشر عکاسی سفید

درخواست اجاره فلاشر عکاسی سفید به صورت قابل توجهی نسبت به دیگر مدل فلاشر ها بالاتر است و علت آن کاربرد این محصول است. فلاشر سفید به عنوان متعادل کننده نور شناخته می شود. هنگامی که سوژه در مقابل تابش مستقیم نور شدید قرار دارد از رفلکتور سفید برای ملایم سازی نور استفاده می شود. به همین جهت مناسب ترین گزینه برای عکاسی در محیط باز به شمار می رود. رفلکتور سفید کنتراست رنگی را کاهش می دهد و بخشی از نور ورودی را به خود جذب می کند تا از سوختگی عکس پیشگیری نماید. 

نکته مهمی که درباره رفلکتور سفید باید به آن توجه داشته باشید این است که این رفلکتور بازتاب نور کمی دارد و به همین جهت برای حفظ نور مناسب باید آن را در فاصله نزدیکی از سوژه قرار دهید تا مناسب ترین نتیجه را بگیرید. 

اجاره فلاشر عکاسی نقره‌ای

فلاشر عکاسی نقره ای هم درست به اندازه فلاشر های سفید کارایی دارد. این فلاشر قدرت بازتاب بیشتری دارد و به همین جهت برای عکاسی در محیط های تاریک مناسب است. رفلکتور نقره‌ای نور را به صورت یکنواخت بازتاب می دهد و نور مناسبی برای عکاسی پرتره به شمار می رود. ترکیب رفلکتور نقره ای و سفید می تواند تضاد رنگی در عکس به وجود آورد و استفاده همزمان از این دو رفلکتور به تبحر زیادی در عکاسی نیاز دارد. از آن جایی که فلاشر نقره‌ای قدرت بازتاب بالایی دارد نباید آن را در فاصله نزدیکی از سوژه قرار دهید. 

اجاره فلاشر عکاسی طلایی

فلاشر عکاسی سفید و نقره‌ای نور را متعادل می کنند اما فلاشر طلایی به نور گرما و زردی می بخشد و عکس را از بی روحی خارج می کند. بنابراین بهترین زمان استفاده از این فلاشر در عکاسی محیط باز و زمانی است که سوژه رنگ پریده به نظر می رسد و رنگ های محیط همه خنثی و یا خنک هستند. رفلکتور طلایی را می توانید در کنار رفلکتور نقره‌ای هنگام عکاسی در روز استفاده نمایید تا علاوه بر ایجاد حس گرمی نور یکنواخت و متعادلی ایجاد نمایید.  

اجاره فلاشر عکاسی مشکی

فلاشر عکاسی مشکی نور تابیده شده را به صورت کامل جذب می کند و در نتیجه از رفلکس نور در اشیا نورانی جلوگیری می کند. معمولا از رفلتکور مشکی در آتیله و هنگام عکاسی از اشیا براق مانند جواهرات استفاده می شود. اما می توانید از این رفلکتور برای عکاسی پرتره با تم خاکستری استفاده نمایید. این رفلکتور رنگ نور را تغییر نمی دهد و تنها از شدت نور می کاهد که حس دراماتیک و جالبی در عکس ایجاد می کند.

برای اجاره فلاش عکاسی به بزرگترین سایت اجاره آنلاین کالا در ایران مراجعه نمایید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون دات پیچ 4

اجاره تلویزیون دات پیچ 4
اجاره تلویزیون دات پیچ 4 برای تبلیغات کالا و خدمات شما به نحوی که می توانید از این دستگاه ها در ابعاد مختلف برای هرچه بیشتر دیده شدن استفاده نمایید

اجاره تلویزیون led

اجاره تلویزیون led
تلویزیون های منحنی با وجود اینکه در نگاه اول ظاهری جذاب و دل فریب دارند اما هنوز به اندازه تلویزیون ها صفحه مسطح نتوانسته اند در سبد خرید مردم ...