اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهران

مزایای حضور در نمایشگاه ها

اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهران را می توانید از بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی  مراجعه نمایید.

امروزه اهمیت حضور در نمایشگاه ها بیش از بیش بر همگان آشکار شده است ، بسیاری از کارشناسان نمایشگاه را مهم ترین شیوه بازاریابی تلقی می کنند. دلیل آن هم بستری است که نمایشگاه برای ارتباط با مشتریان هدف در اختیار غرفه داران قرار می دهد. بازدید کنندگان نمایشگاه افرادی هستند که به آن صنعت علاقمند هستند. دسته ای از بازدید کنندگان هم سرمایه گذارانی هستند که با هدف آشنایی با دستاورد های جدید در صنعت و همچنین سرمایه گذاری روی کسب و کار های نوپا در نمایشگاه حضور خواهند داشت. به همین جهت حضور در نمایشگاه به شرکت های نوپا بسیار توصیه می شود. 

همچنین حضور در نمایشگاه فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با شیوه کار رقبا و بازار های آن ها آشنا شوید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم در نمایشگاه چرخی بزنید و از نزدیک با غرفه های رقیب صحبت کنید و شاید این صحبت ها به ایجاد فرصت های همکاری منجر شود. 

نمایشگاه های تهران 

به دلیل تمرکز بیشتر کسب و کار ها در تهران ، بیشتر نمایشگاه های کشور هم در تهران برگزار می شود. البته وجود زیر ساخت های مناسب برای حضور غرفه داران خارجی هم از دیگر دلایلی است که برگزار کنندگان نمایشگاه، تهران را به عنوان محل برگزاری نمایشگاه انتخاب می کنند. چندین مکان برای برگزاری نمایشگاه در تهران وجود دارد که میزبان بیش از یکصد نمایشگاه در سال هستند. 

محل دائمی نمایشگاه های تهران به عنوان مرکز برگزاری نمایشگاه در تهران شناخته می شود و میزبان بیش از دو میلیون بازدید کننده در سال است. دسترسی مناسب و امکانات رفاهی از ویژگی های ممتاز این نمایشگاه است. تقویم نمایشگاهی تهران را می توانید با جستجو ساده ای بیابید و برای حضور خود در نمایشگاه بعدی برنامه ریزی کنید. برای اجاره غرفه باید از دو ماه پیش از شروع نمایشگاه اقدام نمایید و بهترین غرفه های موجود را انتخاب نمایید. هزینه اجاره غرفه را برگزار کننده نمایشگاه مشخص می نماید و به موضوع نمایشگاه بستگی دارد.

مصلی تهران را همه با نمایشگاه کتاب می شناسند. این مرکز فرهنگی میزبان تعدادی از نمایشگاه های تهران است. مصلی که در خیابان شهید بهشتی واقع شده است از نظر دسترسی با خودرو شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی بسیار ایده آل است. این مرکز امکانات رفاهی بسیاری را در اختیار غرفه داران و بازدید کنندگان قرار می دهد و به همین جهت برای میزبانی نمایشگاه بسیار مناسب است. 

بوستان گفتگو و برج میلاد هم دیگر مراکزی هستند که برای برگزاری نمایشگاه می توانیم در نظر داشته باشیم. البته برای نمایشگاه های کوچک مناسب هستند و ظرفیت آن ها محدود است.

غرفه سازی در نمایشگاه

در شهر بزرگی مانند تهران شرکت در نمایشگاه بسیار مهم بوده و به عنوان یک مزیت شناخته می شود. برای حضور قدرتمند و موثر باید علاوه بر توجه به فعالیت شرکت به تجهیزات مناسب برای زیبایی غرفه هم توجه نمود. به این نکته توجه کنید افرادی وجود دارند که می توانند از بهترین مشتریان شما باشند در حالی که آن ها به شما اجازه ملاقات حضوری نمی دهند این افراد معمولا در نمایشگاه ها به عنوان بازدید کننده حضور می یابند و این فرصت را به شما می دهند  تا محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفی کنید.

اما حضور در نمایشگاه به تنهایی نمی تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید و شما باید برای حضور در نمایشگاه باید برنامه ریزی داشته باشید. یکی از مهمترین فاکتور های موفقیت در نمایشگاه غرفه سازی مناسب است. بهترین توصیه ما برای غرفه سازی این است که با طراحان غرفه همکاری داشته باشید تا پیام و شعار کسب و کار شما در ظاهر غرفه به چشم بخورد. طراحان غرفه با توجه به نوع کسب و کار و هدفی که شما از حضور در نمایشگاه دارید، طراحی های منحصر به فردی را برای شما انجام می دهند و غرفه شما را به محلی جذاب برای بازدید کنندگان تبدیل می کند.

اجاره لوازم غرفه - کلاب رنتر

برای تمامی کسب و کارها،  حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی یکی از راه های رایج برای بازاریابی و شناساندن محصولات و خدمات به بازدیدکنندگان است. و با توجه به مزایای حضور در یک نمایشگاه برای شرکت و کسب و کارها باید بودجه ای برای تبلیغات در نمایشگاه ها در نظر گرفت. این هزینه مزایای فراوانی دارد که به موارد مهم آن اشاره می کنیم:  نمایشگاه ها محلی جذاب برای بازدیدکنندگان علاقمند به یک حوزه خاص می باشد ، بنابراین اشخاصی که در یک نمایشگاه با یک موضوع خاص شرکت می کنند پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به مشتری دارند چراکه حضور آنها در نمایشگاه ناشی از نیاز و یا علاقه به محصولات یا خدمات شماست. 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و لوازم غرفه

پس از این که طراحی غرفه به صورت کامل انجام شد باید آن را با استفاده از تجهیزات نمایشگاهی تجهیز نمایید. بدون شک اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب هم درست به اندازه غرفه سازی اهمیت دارد. شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر کیفیت لوازم غرفه خود را تضمین نمایید. همچنین از آن جایی که برای اجاره لوازم غرفه و تجهیزات نمایشگاهی بایستی درخواست خود را به صورت پنج روزه و یا بیشتر داشته باشید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر می توانید از تخفیف ویژه نمایشگاه بهره مند شوید.

اجاره لوازم غرفه - کلاب رنتر

 حضور در چنین رویدادهایی باعث بزرگ شدن برند و نام تجاری شرکت می شود چرا که بازدید کنندگان شرکت های حاضر را دلیلی بر بزرگی و پرستیژ آن شرکت می بینند و به همین علت شرکت کنندگان سعی دارند با تجهیزات نمایشگاهی مناسب به بهترین شکل برند خود را قوی و معتبر جلوه دهند. 

شاید یکی از مزیت های جانبی و البته بسیار مهم حضور در نمایشگاه آنالیز رقبای حاضر در یک حوزه کاری مشترک است که مطمئنا تمام مدیران و مسئولان ارشد یک شرکت نگاه ویژه ای به این مساله دارند. و البته... امکان فروش مستقیم در نمایشگاه ها، ترتیب دادن جلسات و ایجاد زمینه های همکاری یکی دیگر از عواملی است که شرکت های مختلف را به حضوری پررنگ تر در نمایشگاه ها تشویق می کند. 

انتخاب درست و هدفمند مشتری بهترین شیوه برای انجام تبلیغات درست و صحیح می باشد ، شما به این منظور باید از تجهیزات مناسب برای تبلیغات استفاده کنید ، توجه کنید که  قبل از حضور در نمایشگاه باید هدف کلی خود را از حضور در نمایشگاه مشخص کنید ، قدم دوم برنامه ریزی صحیح برای حضور در نمایشگاه می باشد به این منظور شما باید لیستی از وسایلی که هنگام حضور در نمایشگاه به آن نیاز دارید آماده کنید این روش به شما کمک می کند که هنگام حضور در نمایشگاه دچار مشکل نشوید و بهترین کیفیت را ارائه دهید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد اطلاع رسانی می باشد شما به این منظور می توانید از بروشورها و کاتالوگ ها استفاده کنید بروشورها و کاتالوگ ها باید به شکلی باشند که اطلاعات کافی راجب کالای شما به بازدیدکنندگان بدهند به این منظور باید در طراحی بروشورها،کاتالوگ ها و بنرها دقت کافی داشته باشید طراحی این وسایل باید به گونه ای باشد که سبب جذب مشتری شود.

از نکات مهم در تبلیغات ، طراحی مناسب غرفه ها می باشد ، غرفه های شما باید به گونه ای طرحی شوند که نمایانگر برند محصول شما باشند شما باید از کمترین فضا برای طراحی غرفه خود استفاده کنید به این منظور باید قبل از حضور در نمایشگاه به بررسی فضای موجود برای ساخت غرفه بپردازید.

شما ممکن است در طول سال در چندین نمایشگاه حضور پیدا کنید به منظور صرفه جویی در هزینه و بهره مندی از تجهیزات مناسب ما به شما اجاره تجهیزات نمایشگاهی را پیشنهاد می کنیم این روش بسیاری از هزینه های شما از جمله حمل و نقل و انبارداری را کاهش می دهد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تجهیزات نمایشگاهی می باشد شما به این منظور می توانید با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.  

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز کنفرانس در تهران

اجاره میز کنفرانس در تهران
میز کنفرانس یک نیاز اولیه برای برگزاری جلسات تخصصی است. میزهای اتاق جلسه پايه اساسی برای کمک به ايجاد تمرکز و آرامش روح و روان ...

سالن همایش با فضای اگوستیک

سالن همایش با فضای اگوستیک
برای مشاهده کرایه تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر کلیک کنید. در این بخش مطالب از بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی در ...