کرایه بازی های Ps4 و XboxOne

کرایه بازی برای کنسول Ps4 و XboxOne

اگر به کرایه بازی های Ps4 و XboxOne نیاز دارید می توانید به قسمت بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

اساسا تفاوت زیادی بین بازی های کنسول Ps4 و XboxOne وجود ندارد. اگر شما مایلید تا از بازی هایی نظیر Call of Duty، Fallout و یا Overwatch و یا سایر بازی های پر فروش استفاده نمایید تفاوت زیادی بین خروجی تصویر این دو کنسول وجود ندارد. حتی کنسول جدید Nintendo Switch با افزایش سیستم خود توانسته شرکت های بازی سازی را مجاب نماید که بازی های محبوب خود را برای این کنسول نیز عرضه نماید. 

مسئولین شرکت سازنده کنسول Nintendo Switch توانسته اند از رقابت میان دو ابر قدرت دنیای بازی یعنی Ps4 و XboxOne بهترین استفاده را ببرند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

اگر برای تهیه کنسول بازی سازنده خاصی را مد نظر ندارید پس اصلی ترین دلیل شما باید، بازی های اختصاصی عرضه شده برای کنسول مورد نظر باشد.

اگر عنوان خاصی وجود دارد که شما برای بازی کردن آن هیجان دارید پس باید برای انتخاب کنسول دقت زیادی داشته باشید.

کنسول Ps4 بیشتر از 1600 عنوان بازی را داراست که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود، که در این بین 500 عنوان به صورت اختصاصی برای این کنسول عرضه شده، در سوی دیگر کنسول XboxOne با داشتن 1200 عنوان در رده پایین تر قرار میگیرد که از این تعداد 150 عنوان به صورت اختصاصی برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شده است.

کنسول Xbox بازی های شوتری از قبیل Halo و Gears of War را دارد ولی مهترین عناوین اختصاصی مربوط به بازی های مسابقه ای نظیر Forza Motorsport 7 و Forza Horizon 3 است.

کنسول Ps4 باداشتن عناوین بیشتری در بازی های واقعیت مجازی (VR) توانسته مخاطبان این سری از بازی ها را به سوی خود جذب نماید.

در آخر این به سلیقه شما بستگی دارد که کدام کنسول را انتخاب کنید و خواهان بازی کردن کدام سری از بازی های موجود در بازار هستید.

اگر برای تهیه کنسول و بازی های آن با مشکل رو به رو هستید می توانید از طریق کلاب رنتر سایت اجاره کالا اقدام نمایید تا با ارزان ترین قیمت بتوانید از بازی های روز دنیا استفاده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ایکس باکس وان ایکس

اجاره ایکس باکس وان ایکس
اجاره ایکس باکس وان ایکس محصولی از شرکت مایکروسافت، می تواند تجربه بازی با یک کنسول با گرافیک خیره کننده را نصیب شما کند.

کرایه بازی پلی استیشن 4

کرایه بازی پلی استیشن 4
هدست واقعیت مجازی Play Station VR در این مطلب از بخش اجاره کنسول بازی هدست واقعیت مجازی سه بعدی را معرفی می کنیم. ابزاری که بوسیله آن می توانید در...