اجاره بازی های جدید ps4

کرایه بازی های ps4

اجاره بازی های جدید ps4 از بخش اجاره بازی و سرگرمی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید ps4 کنسول بازی است که توسط شرکت سونی روانه بازار شده است ، بازی ها در  پلی استیشن 4 همانند نسل های قبلی فاقد قفل منطقه ای هستند ، بنابراین بازی های خریداری شده توانایی اجرا برروی کنسول های دیگر را خواهند داشت.

EA وعده داده است که با عرضه بازی A Way Out تعریف جدیدی از بازی های چند نفره را ارائه خواهد داد ، در این بازی گیمرها در نقش دو دوست می باشند که از زندان گریخته اند ، آنچه این بازی را منحصر به فرد می کند این می باشد که این بازی فقط بصورت چند نفره قابل بازی است.

Far cry5 نوعی بازی هیجانی است که داستان آن در Hope county آمریکا و در سرزمینی کوهستانی که توسط یک تشکیلات مخوف اداره می شود رخ داده است ، این بازی همانند نسخه های قبلی سرزمین پهناور و اقلیم گوناگون اصلی ترین عناصر بازی را شکل داده است ، شخصیت پردازی در این بازی بسیار خوب انجام شده است ، به گونه ای که نزدیکی زیادی با شخصیت های مثبت و منفی آن را احساس خواهید کرد.

Ni no kuni یک نوع بازی است که داستان حول شخصیت اول آن یعنی Evan Pettiwhisker Tildrum می چرخد که درصدد بنا نهادن پادشاهی خود است ، سیستم این بازی نسبت به نسخه پیشین آن از نو طراحی شده است و المان های استراتژی ریل تایم وساختن قلمرو پادشاهی به آن اضافه شده است.

اجاره بازی های جدید ps4 در سایت کلاب رنتر امکانپذیر است. کلاب رنتر سایت اجاره کنسول و بازی های جدید می باشد ، در صورت هرگونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه لوازم سفر

کرایه لوازم سفر
سفر یکی از راه هایی است که شما می توانید به وسیله آن علاوه بر کسب تجربه به یک سرگرمی مناسب روی بیاورید اما هزینه های جانبی سغر مانند خرید چمدان ...

اجاره اسکوتر

اجاره اسکوتر
برای اجاره اسکوتر از سایت کلاب رنتر کلیک کنید. اسکوتر برقی یک سرگرمی مهیج و جالب است که می تواند هنگام اوقات فراغت ...