اجاره کنسول بازی xbox one

اجاره کنسول بازی xbox one را می توانید از اجاره کنسول ایکس باکس مشاهده فرمایید.

اجاره کنسول بازی xbox one را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا ارزان اجاره کنید و از این کنسول که یکی از بهترین سرگرمی ها است استفاده کنید و در کنار آن از جاره بازی های کنسول Xbox one بهره مند شوید و از بازی کردن با این کنسول لذت ببرید.

اجاره کنسول بازی xbox one

کنسول بازی Xbox one یکی از حرفه ای ترین ها در دنیای کنسول های بازی به عنوان کنسول نسل هشتمی از سری نسلهای ارائه شده کنسول های بازی است که عرضه شده است. این کنسول با بهینه سازی میزان مصرف انرژی هم چنین میزان حرارتی که بر اثر فعالیت خود ثبت می رساند توانسته در رده دستگاه های سبز قرار بگیرد ( دستگاه سبز به عنوان یک نماد به دستگاه هایی اطلاق می گردد که مصرف انرژی کم یا بازده بالایی دارند)

اجاره کنسول بازی xbox oneکنسول Xbox از نظر مشخصات فنی بسیار حرفه ای طراحی شده است استفاده از حافظه 500 گیگا بایتی یا 1 ترابایتی باعث شده است حجم بالایی در اختیار بازی کنان باشد و به راحتی بتوانند از بازی های این کنسول استفاده نمایید. Xbox با داشتن CPU Jaguar AMD  که یکی از قوی ترین و سریع ترین پردازنده ها در حال حاضر است سرعت فوق العاده ای بازی ها را پردازش کند. در کنار این سی پی یو ، کنسول Xbox توانسته با به کار گیری از پردازنده گرافیکی AMD Sea Islands (GCN 2) Bonaire  به عنوان موتور گرافیکی سطح رقابت را با اصلی ترین رقیبش یعنی سونی و پلی استیشن بسیار نزدیک و در موارد حتی جلو بزند.


سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پلی استیشن 4 در مشهد

اجاره پلی استیشن 4 در مشهد
پلی استیشن 4 کنسولی می باشد که توسط شرکت سونی معرفی شد این کنسول از یک پردازنده X86-64 AMD با هشت هسته Jaquar ...

اجاره بازی جدید ps4

اجاره بازی جدید ps4
بازی های کامپیوتری توانسته اند جایگاه ویژه ای در میان سنین مختلف به دست آورند با تولید ps4 توسط شرکت سونی انقلاب عظیمی در ...