اجاره هلی شات

کوادکوپتر و هلی شات

با مراجعه به قسمت بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر می توانید جهت اجاره کوادکوپتر و هلی شات اقدام نمایید.

کلمه هلی شات بسیار شنیده می شود اما شاید بسیاری از افراد اطلاعی در مورد این کلمه نداشته باشند.

هلی شات از دو بخش (هلی) به معنای هلیکوپتر و (شات) به معنی تصویربرداری تشکیل شده است، این موضوع نوعی جدیدی از تصویربرداری هوایی است که امروزه بسیار زیاد شاهد آن هستیم. از خبرگزاری ها گرفته تا برنامه های تلویزیونی، و حتی برای تصویربرداری های غیر حرفه ای از آن استفاده می شود.

در قدیم برای تصویر برداری از هلیکوپترهای بزرگی استفاده می شد که هم هزینه زیادی را در بر داشت و هم استفاده از آنها در تمامی مناطق امکان پذیر نبود. به عنوان مثال در مسابقه های تلویزیونی برای تصویربرداری نمی توانستند از هلیکوپتر های بزرگ استفاده کنند ولی با وجود  هلی شات ها این امر میسر شده است.

با پیشرفت تکنولوژی و معرفی مولتی روترها امکان پرواز در مناطق غیر ممکن فراهم آمد و کوادکوپتر ها را می توان اولین سری از این تجهیزات نام برد، البته امروزه انواع مختلفی از پهبادها روانه بازار شده، که از 6 روتر استفاده می کنند و برای جابجایی بسته های پستی استفاده می شوند ماننده شرکت آمازون  (Amazon) که در اقدامی مبتکرانه بسته های پستی خود را با استفاده از پهباد ها به مشتریانش تحویل می دهد.

از هلی شات ها در مواردی نظیر تصویربرداری های صنعتی، هنری، نقشه برداری و در مناطق صعب العبور از آنها استفاده می شود.

کار کردن با هلی شات ها نیاز به تخصص در امر تصویربرداری و آشنایی با علم پرواز را دارد ولی در مواردی که نیاز به تصاویر غیر حرفه ای باشد یک فرد عادی نیز می تواند با کمی تمرین از این محصولات استفاده کند.

با توجه به ازدیاد کوادکوپترهای تولید شده باید توجه داشت که تمامی آنها قابلیت تصویربرداری هوایی را ندارند و در دسته هلی شات ها قرار نمی گیرند. پس اگر قصد تصویربرداری هوایی را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید.

از هلی شات ها برای تفریح وسرگرمی نیز استفاده می شود و خانواده ها می توانند با استفاده از هلی شات ها لحضات خوبی را سپری کنند ولی به دلیل هزینه زیاد خرید هلی شات ها اکثرا این لذت را تجربه نخواهند کرد.

کلاب رنتر سایت اجاره کالا این امکان را به وجود آورده که با صرف هزینه اندکی بتوانید از پرواز لذت ببرید و از این محصولات جذاب استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دسته پلی استیشن 4

اجاره دسته پلی استیشن 4
کنسول های بازی جدید با توجه به پیشرفت چشمگیری که داشته اند جای خود را در بسیاری از خانه ها باز کرده اند و مدت ها قشرهای مختلف جامعه...

کرایه ps4 در کرج

کرایه ps4  در کرج
کنسول جدید پلی استیشن 4 محصول سونی می باشد ، این دستگاه از لحاظ ظاهری نسبت به مدل های قبلی تغییراتی پیدا کرده است. این کنسول ...