اجاره تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

اجاره انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

برای اجاره کلیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

آیا تا به حال در مورد بخاری های برقی و کولرهای گازی و یا پنکه های مختلف تحقیق کرده اید ؟

ما در اینجا میخواهیم برخی از کولرهای گازی و بخاری های برقی را بررسی کنیم.

بررسی برخی از کولرهای گازی:

کولرگازی پنجره ای: این نوع کولر گازی جزء ابتدایی ترین مدل ها می باشد که  نیمی از دستگاه باید در محیط داخل ساختمان و نیمی دیگر در محیط بیرون و در مجاورت هوای آزاد قرار می گیرد.

کولرگازی پرتابل : مانند مدل پنجره ای عمل میکند. با این تفاوت که قابل حمل بوده و در مکان های کوچک قابل استفاده است.

کولرگازی اسپلیت دیواری : به دو قسمت تقسیم می شود که پنل داخلی آن بر روی دیوار داخل ساختمان و دیگری در بیرون از ساختمان و در هوای آزاد نصب می شود.

کولرگازی اسپلیت ایستاده: مانند اسپیلت ساده می باشد. این نوع اسپلیت برای فضاهای بزرگ مانند سالن ها، اداره و مساجد مناسب بوده و پرتاب باد این دستگاه بیشتر از دستگاههای دیگر می باشد.

بررسی چند مورد از سیستم های گرمایشی:

رادیاتور برقی: این رادیاتورها که ب آن رادیاتور روغنی و یا شوفاژ برقی گویند. در این رادیاتورها المنت تعبیه شده ، که به وسیله آن روغن های درون آن گرم میشود و به حرکت در می آید و پس از گرم شدن پره ها فضا را گرم میکند.

بخاری تابشی : در این نوع دستگاه پس از گرم شدن المنت ها می تواند محیط پیرامون خود را گرم کند.

بخاری فن دار: این نوع از بخاری ها علاوه بر المنت  فنی بر روی دستگاه تعبیه شده است که میتوان با استفاده از آن گرما را در فضای بیشتری پخش کند و مصرف را کاهش می دهد.

بخاری کانکتوری بدون برق: این نوع از بخاری حجم بزرگتری نسبت به بخاری برقی می باشد و فن دستگاه می تواند خاموش یا روشن باشد.

بخاری حمامی: این نوع از بخاری ها از نوع بخاری تابشی یا فن دار می باشد و در مقابل رطوبت و آب کاملا ایمن و بی خطر می باشد. این دستگاه توسط بندی که به آن وصل است خاموش و روشن می شود.

کلاب رنتر به عنوان یک سایت اجاره کالا می باشد.جهت مشاوره و اجاره کالا به سایت مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه میز کنفرانس در تبریز

کرایه میز کنفرانس در تبریز
اداره ها و سازمان ها دارای نظم منسجمی می باشند به گونه ای که هر قسمت از یک اداره دارای شرح وظایفی است با توجه به اینکه افراد ...

اجاره اسپیس نمایشگاهی در اصفهان

اجاره اسپیس نمایشگاهی در اصفهان
امروزه شکل و نوع نمایشگاه ها به گونه ای می باشد که در آن از فناوری ها و ابزارهای جدید استفاده می شود تمام نمایشگاه ها در دنیا با ...