اجاره لوازم صوتی و تصویری

اجاره لوازم  تصویری

با مراجعه به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا می توانید جهت بازدید از محصولات به قسمت لوازم صوتی و تصویری مراجعه نمایید.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی لوازم صوتی و تصویری نیز پیشرفت های چشم گیری را به خود دیده است.

این پیشرفت ها در لوازم صوتی و تصویری باعث سردرگمی افراد در انتخاب لوازم مورد نیاز خود می شوند و به دلیل نداشتن تجربه کافی در این زمینه معمولا با عواقب ناخوشایندی روبرو می شوند.

چند سال اخیر را می توان نقطه عطفی در لوازم صوتی و تصویری دانست. پیشرفت لوازم صوتی و تصویری هم در زمینه سخت افزاری و هم نرم افزار به هیچ وجه قابل پیشبینی نبود. و خوشبختانه محصولات High-End امروزه در بازار کشور ما نیز یافت می شود و دیگر مانند سالهای گذشته مختص کشورهای پیشرفته نیست.

نمونه ای از این پیشرفت چشم گیر در شرکت سامسونگ است که با عرضه محصولات تصوری SUHD توانسته دنیای تصویر را دگرگون نماید. این محصولات به دلیل بهره گیری از فناوری نقاط کوانتومی توانسته اند به بالاترین سطح از پوشش رنگ برسند.

یکی از دلایل شرکت سامسونگ برای تولید این محصول رقابت با تلویزیون های OLED شرکت ال جی بوده است.

این محصولات به دلیل بهره گیری از سیستم عامل (تایزن) که در محیط لینوکس طراحی و تولید شده و توسط شرکت سامسونگ و اینتل پشتیبانی می شود برای فتح دنیای لوازم صوتی و تصویری وارد منازل شده است.

شرکت سامسونگ نهایتا توانست با همکاری با شرکت های سیستم های هوشمند Smart Home تلویزیون هایی را به تولید برساند که بتوانند خانه های هوشمند را کنترل کنند و بازار این محصولات را در دست بگیرد. با استفاده از این محصولات تمامی سنسور ها و سیسم های امنیتی را می توان توسط تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ کنترل و مانیتور کرد.

البته شرکت ال جی نیز از این رقابت عقب نمانده است و با ارائه سیستم عامل Web OS 3.0 مدعی شده است که سرعت نسبت به نسخه های قبلی افزایش چشم گیری را خواهد داشت.

شرکت ال جی از یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند سخن گفته که توسط آن می توان از تمامی امکانات و گجت های محصولات ال جی استفاده برد. شرکت ال جی نام این اپلیکیشن را (LG TV Plus App)  گذاشته است.

شرکت ال جی توانسته با طراحی جدید محصولات OLED قیمت تمام شده این محصولات را پایین آورد. شاید دانستن این نکته جالب باشد که شرکت ال جی تنها حامی فناوری OLED تا به امروز در جهان بوده است.

با این تفاصیر شاید خرید لوازم صوتی و تصویری که هر روز با تغییرات زیادی مواجه است توجیه اقتصادی نداشته باشد و اشخاصی که قصد استفاده کوتاه مدت از این لوازم را دارند مایل به خرید محصولات نباشند به همین دلیل یکی از راه حل ها اجاره لوازم صوتی و تصویری است که شما می وانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا ضمن برخورداری از مشاوره رایگان نسبت به سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنید تا در موعد مقرر درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دوربین در مشهد

اجاره دوربین در مشهد
اجاره دوربین با توجه به هزینه های امروز این دستگاه و هم چنین غیر ضروری بودن این دستگاه در بسیاری از موارد روشی است که شما می توانید با آن ارزان ...

سیستم صوتی

سیستم صوتی
سیستم های صوتی به عنوان یکی از ابتدایی ترین تجهیزات یک گروه موسیقی است، از سیستم های صوتی نه تنها در منزل بلکه در محیط های باز ...