اجاره کنسول Xbox تهران

اجاره کنسول Xbox تهران را می توانید از بخش اجاره ایکس باکس مشاهده فرمایید.

اجاره کنسول Xbox تهران را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا با مناسب ترین قیمت همراه با بازی های به روز از بهترین بازی های دنیا می توانید دریافت نمایید.

اجاره کنسول Xbox تهران

کنسول Xbox نام تجاری محصول مایکروسافت است که در برخی از محیط ها آن را با نام سری های ماکروسافت  ایکس باکس می شناسنداین دستگاه کنسول بازی ویدیویی برای رقابت با سایر پلتفرم های بازی محبوب مانند Wii و بازی پلی استیشن سونی طراحی شده است. سری Xbox کنونی مایکروسافت ایکس باکس  360 و ایکس باکس وان هستند که هر دو پشتیبانی از Xbox LIVE را انجام می دهند اما میزان پوشش دهی در ایکس باکس وان قوی تر و به گونه ای است که کم کم 360 را از رده خارج کرده است. این امکان به کاربران کنسول Xbox اجازه می دهد که با دیگران بازی را به صورت آنلاین و مشترک انجام دهند.

یکی از ویژگی هایی که کنسول Xbox را متمایز می کرد داشتن تکنولوژی کنترل حرکت بازیکنان بود که با نام کینکت ارائه شد. پشتیبانی از کینکت مایکروسافت، که کاربران را قادر به کنترل بازی ها و محتوای سرگرمی می کند و حرکت فیزیکی و یا دستورات صوتی به جای با یک جوی استیک یا دستگاه ورودی ارسال می کند باعث شد تا کاربرانی بسیاری از این کنسول استفاده کنند.

اجاره کنسول Xbox تهران

از سال 2005  که ایکس باکس وان جایگزین ایکس باکس 360 شد تغییرات عمده ای در این سری کنسول بازی ارائه شده  مثلا از میزان حجم دستگاه کاسته شده است، و به مراتب دستگاه باریک تر شده است حجم حافظه دستگاه بهبود یافته و سرعت پرداز آن در ایکس باکس وان افزایش یافته است.

برای کسب اطلاعات اجاره کنسول Xbox تهران می توانید از مشاوران ما در کلاب رنتر استفاده نمایید و با انتخاب بازی و اجاره کنسول Xbox از بهترین های روز دنیا استفاده نمایید

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پلی استیشن

اجاره پلی استیشن
پلی استیشن محصولی از شرکت معروف و معتبر Sony است که سالهاست در ایران نیز ورود پیدا کرده و عرصه جدیدی را پیش روی علاقه مندان به ...

کرایه کنسول ps4 در کرج

کرایه کنسول ps4 در کرج
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره کنسول ps4 مراجعه کنید. ساختار PS4 مانند کامپیوتر از استاندارد‌های پردازشی داده ...