اجاره تبلت در تبریز

تبریز از شهر های پر جمعیت کشور و میزبان نمایشگاه های متعددی در طول سال است. بازار اجاره کالا در شهر تبریز بازار پر متقاضی است و به همین جهت کلاب رنتر با فراهم کردن امکان اجاره تبلت و لپ تاپ و همچنین تمامی تجهیزات نمایشگاهی توانسته است تا حدودی پاسخگوی نیاز غرفه داران باشد. 

شما می توانید برای اجاره تبلت در تبریز از خدمات ویژه کلاب رنتر استفاده نمایید. مدل های مختلفی از تبلت های سیم کارت خور و بدون سیم کارت برای اجاره در کلاب رنتر موجود است و همچنین سلامت تمامی تبلت ها تضمین شده می باشد. بنابراین بهترین روش برای اجاره تبلت استفاده از خدمات کلاب رنتر است. 

شرایط اجاره تبلت در تبریز

در صورتی که کلاب رنتر را برای اجاره تبلت انتخاب نموده اید راه ساده ای پیش رو دارید. ابتدا به بخش اجاره تبلت در سایت مراجعه نمایید و سپس از میان انواع تبلت های موجود مناسب ترین نمونه برای کار خود را انتخاب نمایید. مشخصات فنی و همچنین هزینه اجاره روزانه هر تبلت در مقابل آن نوشته شده است. در صورتی که برای انتخاب محصول مناسب به راهنمایی بیشتری نیاز داشته باشید می توانید با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید تا به شما در انتخاب تبلت مناسب کمک کنند.

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

محصول مورد نظر خود را به سبد اضافه نمایید و سپس تاریخ دریافت و مدت زمان اجاره را در فرم مشخص نمایید. در صورتی که برای تاریخ مورد نظر شما اجاره تبلت به تعداد دلخواه شما در انبار موجود باشد شما می توانید درخواست خود را تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرم درخواست پیامکی مبنی بر ثبت موفقیت آمیز سفارش برای شما ارسال می شود. تبریک می گویم. شما به راحتی درخواست اجاره تبلت را ثبت کردید. با تایید سفارش از طرف تیم کلاب رنتر با شما تماس گرفته می شود و هماهنگی های لازم برای ارسال کالا صورت می گیرد. در نهایت در زمان مشخص شده تبلت های درخواستی به دست شما می رسد.

راهنمای انتخاب تبلت مناسب برای اجاره

تبلت وسیله ای الکترونیکی است که در موارد بسیاری کاربرد دارد. کمپانی های مختلف نمونه های متنوعی از تبلت را با قابلیت های خاص تولید کرده اند و در نتیجه بازار اجاره تبلت بسیار متنوع است و همین موضوع انتخاب محصول مناسب را دشوار کرده است. در این بخش قصد داریم نکاتی در خصوص اجاره تبلت مناسب را در اختیار شما قرار دهیم تا کار انتخاب را برای شما تا حدودی ساده تر نماییم. 

نخستین موردی که در اجاره تبلت اهمیت دارد کاربرد آن است. باید هدفتان از اجاره تبلت و کارکردی که از آن انتظار دارید را در هنگام اجاره تبلت مد نظر داشته باشید. به طور کلی افرادی که برای اجاره تبلت اقدام می کنند را می توانیم در سه دسته جای دهیم. نخستین دسته غرفه دارانی هستند که برای نمایش محصولات جدید خود در غرفه نمایشگاهی به دنبال اجاره تبلت هستند. این افراد باید تبلتی را انتخاب نمایند که صفحه نمایش بزرگی داشته باشد. کیفیت و رزولوشن تصویر آن بالا باشد و همچنین از چند نقطه تماس همزمان پشتیبانی نماید.  علاوه بر آن برای اجاره تبلت باید به مدت زمان نگهداری شارژ هم توجه داشته باشند.

دسته دیگری از مشتریان اجاره تبلت برنامه نویسان اندروید و ios هستند که برای تست اپلیکشن های تولید شده خود نیاز به تست دارند. این افراد هنگام اجاره تبلت باید به مشخصات سخت افزاری محصول توجه ویژه ای داشته باشند و محصولی را انتخاب نمایند که با اپلیکیشن آن ها سازگاری داشته باشد. نسخه سیستم عامل و ظرفیت رم و حافظه داخلی دستگاه در این شرایط بسیار اهمیت دارد. همچنین بر خلاف کاربرد نمایشگاهی که تبلت ها حتما باید از سیم کارت پشتیبانی کنند در مورد تست نرم افزار الزامی به وجود خشاب سیم کارت نیست. 

معمولا کار تست اپلیکیشن در محیط شرکت انجام می شود و امکان دسترسی به شبکه Wi-Fi وجود دارد. در نتیجه نیازی به صرف هزینه اضافی جهت اجاره تبلت سیم کارت خور نیست. همچنین در اجاره تبلت برای تست اپلیکیشن عمر باتری هم اهمیت چندانی ندارد و معمولا از دستگاه در حالت شارژ استفاده می شود. رزولوشن تصویر مگر برای مواردی که جلوه های بصری اپلیکیشن بسیار اهمیت دارد مورد ضروری نیست. 

در نهایت دسته آخر مشتریان اجاره تبلت برگزار کنندگان نشست ها و کلاس های آموزشی هستند که برای برگزاری جلسات خود نیاز به اجاره تبلت دارند. در این موارد رزولوشن تصویر و اندازه صفحه نمایش اهمیت دارد. از طرف دیگر در هنگام اجاره تبلت باید به مشخصات سخت افزاری توجه داشته باشیم تا مطمئن باشیم نرم افزار مورد نیاز ما پشتیبانی می شود. پشتیبانی از سیم کارت در این تبلت ها اهمیت ندارد و معمولا از این تبلت ها در مکانی که دسترسی به شبکه Wi-Fi وجود دارد استفاده می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره باند برای نامزدی

اجاره باند برای نامزدی
اجاره انواع باند صوتی برای مراسم نامزدی و عروسی

اجاره ویدئو پروژکتور هیتاچی

اجاره ویدئو پروژکتور هیتاچی
در این مطلب به بررسی انواع ویدئو پروژکتور هیتاچی و مدل های مختلف و شرایط اجاره آن ها می پردازیم. همچنین به بررسی شرایط اجاره انواع ویدئو پروژکتور