کرایه تبلت

کرایه تبلت سامسونگ و اپل

جهت کرایه تبلت می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا و رفتن به قسمت لوازم دیجیتال اقدام به سفارش محصول نمایید. و با استفاده از مشاوره کارشناسان ما از کیفیت بالای محصولات ما لذت ببرید.

تبلت ها گجت هایی هستند که برای انجام کارهای اداری و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند.وزن کم و ابعاد مناسب، تبلت را به وسیله ای قابل حمل تبدیل کرده است و همین ویژگی موجب استقبال فراوان از این محصول شده است. نخستین نمونه های این محصول قدرت پردازش محدودی داشتند و به همین جهت همچنان برای انجام پردازش های خاص باید از لپ تاپ استفاده می شد. اما با پیشرفت هایی که در زمینه ساخت پردازنده های قدرتمند در اندازه های کوچک صورت گرفت امروزه تبلت های تولید شده دارای قدرت پردازشی هستند که می توانند تمامی نیاز های روزمره کاربران را برطرف نمایند.

در بازار اجاره تبلت تنوع بسیاری وجود دارد. کمپانی های مختلف تبلت های خود را روانه بازار کرده اند و قابلیت های هرکدام منحصر به فرد است. بهتر است پیش از اجاره تبلت نیازهای خود را بسنجید و با دیدی باز نسبت به اجاره تبلت اقدام نمایید. نخستین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید ، کاربردی است که از تبلت انتظار دارید. در صورتی که برای اجرای نرم افزار خاصی قصد اجاره تبلت دارید بهتر است از اجرایی شدن آن برنامه و همچنین پشتیبانی سخت افزاری تبلت اطمینان حاصل کنید. در ادامه به طور کامل مواردی که هنگام کرایه تبلت اهمیت دارد را به صورت کامل توضیح داده ایم.

نکات مهم برای کرایه تبلت

مخاطبان کرایه تبلت غرفه داران نمایشگاهی، برگزار کنندگان رویداد های علمی و تجاری و آموزشگاه های آزاد هستند و هر کدام برای کاربرد خاصی اقدام به کرایه تبلت می کنند. البته گاهی توسعه دهندگان نرم افزار هم به این دسته اضافه می شوند. جزء هر گروهی که باشید انتظارات خاصی از تبلت کرایه ای خود دارید و انتخاب تبلت مناسب در کسب نتیجه برای شما بسیار موثر است. 

انتخاب تبلت به صورت مستقیم به نیاز شما و انتظاراتی که از تبلت دارید بستگی دارد. اگر شما توسعه دهنده نرم افزار هستید و می خواهید با کرایه تبلت محصول جدید خود را تست کنید بهتر است به ویژگی های سخت افزاری مانند پردازنده ، رم و حافظه دستگاه توجه داشته باشید. اگر برای غرفه نمایشگاهی خود قصد کرایه تبلت دارید اندازه صفحه نمایش و پشتیبانی از چند نقطه لمس همزمان موضوعاتی هستند که باید به آن ها توجه داشته باشید. 

برگزار کنندگان رویداد های مختلف در کرایه تبلت بایستی به عمر باتری دستگاه بیشتر از هر چیز توجه داشته باشند. البته اندازه صفحه نمایش هم موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم. دوربین جلوی دستگاه هم باید رزولوشن خوبی داشته باشد. 

اگر شما از یک تبلت خوب و باکیفیت برای انجام کارهای خود استفاده کنید دیگر نیازی به لپ تاپ و یا کامپیوتر های رومیزی ندارید به همین دلیل امروزه افراد تمایل زیادی به استفاده از تبلت ها دارند اما با روند رو به رشد تکنولوژی یافتن یک تبلت مناسب کاره بسیار سختی شده است ب خصوص اگر در این زمینه تجربه کافی را نداشته باشید متحمل ضرر و زیان خواهید شد.

پیشنهاد چند تبلت مناسب برای کرایه

اگر به دنبال یک تبلت با قدرت پردازش بالا هستید تبلت Sumsung S2 میتواند نیاز شما را پاسخ دهد. این تبلت در سال 2015 وارد بازار شد و از همان ابتدا توانست نظر مخاطبان را به سوی خود جذب کند.

تبلت Sumsung S2 از یکه پردازنده 8 هسته Snapdragon 652 بهره می برد که با فرکانس 1.3 تا 1.9 GHz  کار میکند.

رم به کار رفته در این تلبت 3 گیگابایت است و در دو نوع 32 و 64 گیگبایتی از نظر حافظه داخلی عرضه میشوند. تبلت Sumsung S2 می تواند از 128 گیگابایت کارت حافظه پشتیبانی کند. در نتیجه این تبلت برای اجرای برنامه هایی که به رم زیادی احتیاج دارند مناسب است.

سیستم عامل این محصول در نمونه های اورجینال از اندروید 5.0.2 بهره مند است ولی این امکان را دارد که تا نسخه 6.0.1 ارتقاء پیدا کند.

صفحه نمایش این تبلت 9.7 اینچ است که وضوح تصویر آن 1536x2048 پیکسل می باشد. دوربین به کار گرفته شده تبلت 8 مگاپیکسل قدرت دارد و از فوکوس خودکار پشتیبانی می کند.

سنسور های به کار رفته در تبلت Sumsung S2 شامل سنسور شتاب سنج, ژیروسکوب و قطب نما است.

تبلت های اپل

تبلت Apple iPad mini 4 نیز یکی از بهترین تبلت های شرکت اپل است که با استفاده از چیپست Apple A8  و پردازنده مرکزی 2 هسته ای که با فرکانس 1.5 GHz کار می کند توانسته نام خود را در بازار مصرف در چارت بالا نگه دارد و یکی از پر طرفدار ترین محصولات شرکت اپل محسوب می شود.

در این تبلت نیز از سیستم عامل IOS 9 استفاده  شده. رم این دستگاه 1 گیگابایت است و به صورت 16/64/128 گیگابایتی از نظر حافظه داخلی عرضه می شود.

 در تبلت های Apple iPad mini 4 از صفحه نمایش لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ و اندازه 7.9 اینچی استفاده می کنند که می تواند تصویری با وضوح 1536x2048 پیکسل ارائه دهد. تبلت های کمپانی اپل در دو سری mini و pro به بازار عرضه شده اند. جدیدترین نسخه این محصول ipad 10 است که با صفحه نمایش 12 اینچی و جدیدترین نسخه سیستم عامل ios انتخاب مناسبی برای افرادی است که وضوح تصویر و قدرت پردازش برای آن ها بسیار اهمیت دارد.

تبلت مایکروسافت surface

شناخته شده ترین و البته گران قیمت ترین تبلت در این لیست متعلق به کمپانی مایکروسافت است. مایکروسافت سرفیس پرو 6 با صفحه نمایش 12.3 اینچی تنها 773 گرم وزن دارد و به همین جهت انتخاب مناسبی برای کرایه تبلت جهت برگزاری نشست های مطبوعاتی و علمی است. این تبلت دارای پایه جهت قرارگرفتن روی میز است و همچنین کیبورد مجزایی را می توان به این تبلت متصل کرد. این تبلت دارای پردازنده پنج هسته ای intel است که می تواند به خوبی از پس پردازش های سنگین برآید. در نتیجه توسعه هندگان نرم افزار هم می توانند به کرایه تبلت مایکروسافت به عنوان گزینه مناسب نگاه کنند.

تبلت مایکروسافت دارای 8 گیگ رم و 256ذ گیگ حافظه داخلی است که در بین تبلت های موجود در بازار ویژگی مثبتی به شمار می رود.رزولوشن تصویر بالایی دارد و عمر باتری آن نسبت به دیگر تبلت ها بیشتر است. در نتیجه در لیست کرایه تبلت می تواند همواره گزینه مناسبی باشد.

لازم به ذکر است که قیمت خرید این تبلت ها بالاست و شاید تمام افراد و یا افرادی که قصد استفاده چند روزه از این محصولات را دارند مایل به پرداخت آن نباشند به همین دلیل بهترین راه کرایه تبلت است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا اقدام به کرایه تبلت و سایر محصولات نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپ تاپ تبلت ایسوس

لپ تاپ تبلت ایسوس
لپ تاپ و تبلت های ساخته شده توسط این برند در بازار محصولات دیجیتال طرفداران خود را دارد و به دلیل محصولات متنوع با رنج قیمتی مختلف باعث شده ...

اجاره آیفون 8

اجاره آیفون 8
آیفون 8 از آن دسته محصولات شرکت اپل است که خرید آن از عهده هرکسی بر نخواهد آمد.