اجاره بازی کنسول XboxOne و Ps4

کرایه بازی XboxOne و Ps4

برای اجاره بازی کنسول XboxOne و Ps4 به قسمت بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید و از بهترین بازی های موجود در بازار نهایت لذت را ببرید.

کنسول Xbox One شرکت مایکروسافت و کنسول Ps4 شرکت سونی همواره در حال تغییر و پیشرفت هستند. هردو کنسول در طی زمان با طراحی باریکتری روبه رو شدند و امکانات و لوازم جانبی بیشتری به آنها اضافه شده است.

طبیعتا بازی های زیادی برای این سری از کنسول ها از ابتدای معرفی آنها توزیع شده است.

برنامه های سرگرم کننده بسیار زیادی برای کنسول XboxOne عرضه شده و همچنین این کنسول قابلیت اجرای بسیاری از بازی های Xbox 360 را داراست ولی از طرف دیگر کنسول Ps4 همچنان بر روی محصولات پر فروش و کاربر پسند تمرکز دارد.

هر دو کنسول محصولات ارتقاء یافته ای را برای اجرای بازی ها به صورت 4K به بازار عرضه کرده اند.

این دو کنسول, بازی های بسیار زیادی را شامل می شوند ولی انتخاب بین این دو کاری دشوار است و ما در این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی را در مورد بازی های ارائه شده برای این دو کنسول در اختیار شما قرار دهیم.

برای هر دو کنسول, بازی های مطرح این نسل عرضه شده است از Fortnite: Battle Royale, Monster Hunter: World, Resident Evil 7 گرفته تا بازی های شوتری ماننده Inside و Rocket League.

با این حال Ps4 توانسته در نبرد بازی های اختصاصی کنسول XboxOne را با قدرت از دور خارج نماید.

بازی هایی نظیر Uncharted4، Horizon:zero dawn، Shadow of The colossus، God of War و.... که به طور اختصاصی برای کنسول Ps4 عرضه شده است.

سونی توانسته بازی هایی با رتبه بندی (AAA) به مخاطبان خود در سرتاسر جهان عرضه کند البته ناگفته نماند که XboxOne نیز بازی های اختصاصی بسیار خوبی نظیر Gears of War4 و Halo5 را دارد.

با این تفاصیر کنسول Ps4 توانسته این رقابت را پیروز میدان شود و این هم به دلیل داشتن بازی های معروفبسیار زیادی است که تنها در این کنسول قابل بازی کردن هستند.

شما می توانید با مراجعه به کلاب رنتر سایت اجاره کالا از محصولات باکیفیت و با قیمتی ارزان استفاده نمایید و با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت اجاره کنسول

سایت اجاره کنسول
کلاب رنتر سایت اجاره کنسول را برای بازی و سرگرمی شما با استفاده از دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ارائه کرده است تا بتوانید بهترین سرگرمی ...

قیمت کنسول بازی ps4

قیمت کنسول بازی ps4
کنسول بازی ، سرگرمی کامپیوتری می باشد که برای بازی های ویدئویی طراحی شده است که شامل ایکس باکس ها و پلی استیشن ها می شود. این دستگاه ها ...