اجاره ال ای دی تهران

اجاره ال ای دی و ال سی دی

اجاره ال ای دی از بخش اجاره تلویزیون ال ای دی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است. 

اجاره ال ای دی

امروزه با گسترش تکنولوژی شاهد ورود فناوری های مختلف در ساخت نمایشگرهای خانگی می باشیم به گونه ای که کمپانی های بزرگ تلویزیون های مختلفی که مجهز به فناوری های جدید هستند را روانه بازار می کنند.

 LED مخفف دیود تششع نور است. لامپ های نوری LED کم مصرف تر از لامپ های فلورسنتی می باشند برای همین شگفت آور نیست که تولیدکنندگان تلویزیون به این منبع نوری گرایش پیدا کنند.

تلویزیون هایی که به آن ها LED گفته می شود در واقع تلویزیون های LCD می باشند که نور زمینه آن ها توسط LED های سفید تامین می شود.

با گسترش تکنولوژی کمپانی های بزرگ در تلاش برای ساخت نسل جدیدی از تلویزیون های هوشمند می باشند همانطور که بر همگان آشکار است دیگر تلویزیون ها تنها یک پخش کننده تصویر نمی باشند بلکه استفاده از فناوری های جدید این امکان را فراهم آورده است که از صفحه نمایشگرها برای کارهای گوناگون استفاده شود.

شرکت سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ در ساخت تلویزیون های هوشمند می باشد سامسونگ به تازگی در صفحه نمایشگرهای خود از فناوری micro LED استفاده کرده است ، در حال حاضر از این فناوری در تلویزیون های 146اینچی سامسونگ به نام The Wall استفاده شده است .

مزیت صفحه نمایشگرهای micro LED برعکس صفحه نمایشگرهای OLED است ، که برای تولید نور خود وابسته به ترکیبات آلی نیست و خودش یک صفحه نمایش تابنده محسوب می شود و سامسونگ به جای استفاده از ترکیبات آلی از عنصر ترکیبی گالیوم نیترید استفاده کرده است که این امر از کاهش میزان روشنایی تلویزیون که در پنل OLED مشاهده می کنیم جلوگیری می کند.

فناوری OLED نیازی به تامین نور پس زمینه ندارد و در این پنل هر پیکسل خودش نور تولید می کند و به همین خاطر کنتراست بالایی دارد ، از مزیت های دیگر این پنل می توان به سطوح عالی سیاه و سفید ، کیفیت رنگ عالی و زاویه دید بالا اشاره کرد.

اگر بخواهیم به نکته های دیگر تلویزیون ها اشاره کنیم باید بگوییم که وقتی پای بازی کامپیوتری مورد علاقه و یا مشاهده فیلم مورد علاقه خودتان در میان باشد همه کاربران دوست دارند تصاویر را در ابعاد بزرگتر مشاهده کنند. در این مطلب به معرفی 3 روش برای موارد گفته شده درتلویزیون‌های LED بزرگ می پردازیم:

  • کابل های HTMI بهترین گزینه برای اتصال به این دو دستگاه است و اکثر لپ تاپ ها و تلویزیون های جدید از این درگاه بهره می برند. شما میتوانید توسط یک آداپتور کوچک کابل DVI را به HTMI وصل کرد و سپس آن را به تلویزیون وصل کنید. علاوه بر این اکثر تلویزیون های LED  جدید از پورت VGA پشتیبانی می کند که لپ تاپ شما این قابلیت را دارد.
  • اگر لپ تاپ تان از تکنولوژی نمایش بی سیم اینتل یا WiDi داخلی بهره مند باشد می توانید با این قابلیت به تلویزیون های HD متصل شوید. این روش برای وبگردی و دیدن فیلم به خوبی پاسخگو است. اما برای بازی های اکشن و سریع ممکن است سرعت مورد نیاز را نداشته باشد.
  • کیت های بی سیم HDMI : این کیت ها به صورت بی سیم دو دستگاه را به هم متصل می کنند.

یک کیت توسط کابل به لپ تاپ و کیت بعدی با کابل HTMI  دیگر به تلویزیون متصل می شود سپس اتصال بی سیم بین دو دستگاه صورت می گیرد و شما از شر کابل های HDMI بلند خلاص می شوید. اجاره ال ای دی  اما باید به این نکته توجه کنیم که هنوز کابل ها از لحاظ سرعت اتصال مستقیم ، نسبت به سایر روش ها برتری دارد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع خدمات اجاره ای می باشد ، جهت اجاره تلویزیون های LED می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات صوتی–اجاره باند

اجاره تجهیزات صوتی–اجاره باند
تجهیزات صوتی و باند کاربرد های بسیار متنوعی دارند شما می توانید از این تجهیزات در مراسم و جشن ها استفاده نمایید و کارایی بسیاری دارند شما در زمان ...

اجاره سیستم صوتی–اجاره میکسر

اجاره سیستم صوتی–اجاره میکسر
سیستم صوتی و میکسر کاربرد های متعددی دارد و بی شک افرادی که در فکر برپایی یک مراسم هستند نیاز حتمی به سیستم صوتی دارند برای این نیاز می توانند ...