اجاره تلویزیون ال ای دی

کرایه تلویزیون led

اجاره تلویزیون ال ای دی از بخش اجاره تلویزیون led در سایت کلاب رنترامکان پذیر است.

همانطور که بر همگان آشکار است گسترش تکنولوژی زمینه ساز ساخت بسیاری از وسایل جدید شده است که هر کدام در زندگی روزانه ما کاربرد دارد ، شرکت های بزرگ نیز با آگاهی از این مطلب تلاش می کنند که در ساخت کالاهای خود از فناوری های جدید استفاده کنند تا به این وسیله خریداران خود را راضی نگه دارند و از سوی دیگر میزان فروش خود را نیز افزایش دهند.

در واقع ال ای دی جزء خانواده دیودها می باشد ، فرق عمده LED با سایر دیودها این می باشد که با عبور جریان الکتریکی از خود انرژی الکتریکی را به شکل نور ساطع می کند در حال حاضر ال ای دی ها به گونه ای ساخته می شوند که نور را در جهات خاص و باشدت بالایی متمرکز می کنند.

تلویزیون های ال ای دی همان تلویزیون های ال سی دی می باشند که به جای لامپ فلورسنت از سیستم ال ای دی استفاده می کنند ، البته این تلویزیون ها صد درصد ال ای دی نمی باشند ، نمایشگرهای ال ای دی بزرگ واقعی معمولا در استادیوم ها و جاهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر در این نوع تلویزیون ها بهتر نمایش داده می شود و دارای کنتراست بهتری می باشد ، همچنین نقاط سیاه در آن ها عمیق تر می باشند.

این نوع نمایشگرها نسبت به نمایشگرهای LCD برق کمتری مصرف می کنند.

به دلیل وجود دیود نورانی در این نوع نمایشگرها سرعت خاموش و روشن شدن بسیار سریع انجام می شود و به لحاظ کنتراستی نیز عملکرد بهتری نسبت به LCD ها دارند.

دیدن یک فیلم با blu-ray به معنی دیدن یک فیلم با وضوح بسیار بالاست که تجربه ای به یاد ماندنی از خود به جا می گذارد. اما تکنولوژی بلو-ری چگونه چنین کیفیتی را به ما می دهد؟

در دیسک های بلو–ری اطلاعات توسط نور فرابنفش نوشته می شوند. که به علت طول موج کمتر نور فرابنفش کیفیت و دقت رایت دیسک ها را به طرز چشمگیری افزایش می دهد و البته حجم دیسک ها هم افزایش پیدا می کند. به همین علت دیسک های blu-ray دارای دو نوع 1 لایه با 25 گیگابایت و 2 لایه با 50 گیگابایت توان ذخیره هستند.

با توجه به اینکه با افزایش حجم ویدیو ها و کیفیت آن ها نیاز به فضای ذخیره سازی آن بالا می رود، توسط این نوع از دیسک ها به راحتی ذخیره سازی اطلاعات با حجم بالا امکان پذیر است.

برای اجرای دیسک های blu-ray نیاز به دستگاه پخش کننده خاص دارید. اما میتوان نسخه کپچر شده ای از آن را بر روی DVD رایت و در دستگاه پخش کننده DVD مشاهده کنید. با این کار تقریبا کیفیت بلو-ری را مشاهده خواهید کرد.

درحال حاضر بالاترین استاندارد برای بلو-ری 1920×۱۰۸۰ است. به این معنی که در طول و عرض تصویر تعداد 1920 و 1080 پیکسل وجود دارد و این یعنی وضوح تصویر خیره کننده وجود دارد.

مزیت های تلویزیون ال ای دی :

  • تلویزیون های ال ای دی چون از تکنولوژی جدیدی بهره می برند مصرف انرژی برق کمتری دارند و این هم بخاطر دیود هایی است که در آن بکار رفته.
  • ال ای دی ها دیگر مانند ای سی دی ها مشکلی برای کسانی که تلویزیون را از کنار نگاه می کنند ندارد و اگر از زوایای مختلف به تلویزیون نگاه کنیم رنگ و کیفیت تصویر هیچ تغییری نمی کند و این خود گامی بزرگ در پیشرفت تکنولوژی است .
  • تلویزیون هایی که ال ای دی هستند می توانند رنگ سیاه یا رنگ های تاریک را بهتر جلوه بدهند و به واقعیت نزدیک تر کنند.
  • در ضمن به خاطر مصرف کمتر ای نوع از تلویزیون ها عمر طولانی دارند و ارزش خرید را دارند.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد ، که برای شما این امکان را به وجود می آورد که انواع گوناگون تلویزیون های ال ای دی را اجاره کنید ، شما به منظور ثبت در خواست خود می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید ، همچنین در صورت هرگونه سوال نیز می توانید با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم نورپردازی عکاسی

اجاره لوازم نورپردازی عکاسی
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره دوربین مراجعه کنید. تاثیر نور در عکاسی یک عکاسی حرفه ای نیاز به نورپردازی حرفه ...

اجاره تلویزیون led

اجاره تلویزیون led
تلویزیون های منحنی با وجود اینکه در نگاه اول ظاهری جذاب و دل فریب دارند اما هنوز به اندازه تلویزیون ها صفحه مسطح نتوانسته اند در سبد خرید مردم ...