اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شمال تهران

غرفه سازی شمال تهران

نمایشگاه های بسیاری در شمال تهران برگزار می‌شود و همه‌ی این نمایشگاه ها به غرفه سازی احتیاج دارند. و بخش مهمی از غرفه سازی را اجاره تجهیزات نمایشگاهی تشکیل می‌دهد. برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌توانید مواردی مثل اجاره تلویزیون، اجاره استند، اجاره ست های نمایشگاهی، اجاره رول آپ و پاپ آپ را مد نظر داشته باشید. اهمیت غرفه در موفقیت نمایشگاه بر هیچ کسی پوشیده نیست و برای کسب نتیجه مناسب از نمایشگاه بهتر است به غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی بسیار اهمیت دهید.  اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شمال تهران

بهتر است قبل از اقدام به غرفه سازی با طراحان غرفه های نمایشگاهی مشورت کنید و قبل از اجاره تجهیزات نمایشگاهی شمال تهران از کلاب رنتر محصولات را به دقت بررسی کنید و بهترین وسایل غرفه سازی را برای غرفه نمایشگاهی خود اجاره کنید.

نمایشگاه های سالانه تهران

تهران علاوه بر پایتخت سیاسی به عنوان پایتخت اقتصادی کشور هم شناخته می‌شود و بیشتر کسب و کار های فعال در کشور در تهران مشغول به فعالیت هستند. در نتیجه مهمترین و بزرگترین نمایشگاه های کشور هم در تهران برگزار می‌شود. چهار محل اصلی برای برگزاری نمایشگاه های کشور وجود دارد که میزبان اصلی نمایشگاه های ملی و بین المللی کشور هستند. 

  • محل دائمی نمایشگاه های تهران واقع در اتوبان چمران خیابان سئول
  • مصلی بزرگ تهران واقع در خیابان شهید بهشتی
  • نمایشگاه شهر آفتاب 
  • برج میلاد واقع در اتوبان همت

نمایشگاه بین الملل

عمده نمایشگاه های تهران در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود. این مجتمع نمایشگاهی یکی از بزرگترین سالن های برگزاری نمایشگاه در کشور است که در مکانی به وسعت 850 هزار متر مربع ساخته شده است که شامل 120 هزار متر مربع فضای سر پوشیده است. ساخت این محل به سال 1338 باز می گردد و نخستین نمایشگاه بین المللی در سال 1342 در این سالن برگزار شد. نخستین رویدادی که در این مکان برگزار شد به نمایشگاه های آسیایی شناخته می شد که در آن شرکت کنندگانی از 21 کشور مختلف در آن حضور داشتند. 

در اوایل دهه 50 این مرکز میزبان نمایشگاه های بسیاری بود اما پس از انقلاب تا پایان جنگ تحمیلی نمایشگاه بین المللی تهران هم در سکوت فرو رفته بود. در دهه هفتاد مجددا شرکت برگزاری نمایشگاه ها مجوز هایی برای برگزاری چندین نمایشگاه در این محل صادر کرد و در سال 98 بیش از 30 نمایشگاه در سال در این محل برگزار خواهد شد. 

مصلی بزرگ تهران

یکی از مراکز فرهنگی بزرگ در کشور مصلی بزرگ تهران است که هر هفته نماز جمعه در آن برگزار می‌شود. مصلی تهران علاوه بر محل برگزاری نماز و مناسبات دینی سالن نمایشگاهی بزرگی دارد که میزبان چندی از نمایشگاه های کشور است. یکی از مهمترین نمایشگاه هایی که تا کنون در مصلی برگزار شده است نمایشگاه کتاب است که به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور هر ساله اردیبهشت ماه در مصلی برگزار می شود. ساخت مصلی سالیان بسیاری به طول انجامید و داستان ساخت آن در نوع خود جالب توجه است. اما در نهایت آن چه این مرکز را خاص کرده است معماری زیبای آن است.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

شهر آفتاب

در سال 1396 نمایشگاه کتاب برای نخستین بار در شهر آفتاب برگزار شد. این مجموعه نمایشگاهی که در جنوب تهران و در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی ساخته شده است محلی برای برگزاری نمایشگاه است. البته نه وسعت و امکانات آن در سطح نمایشگاه بین المللی است و نه موقعیت و دسترسی آن.

سایر بلاگ های مرتبط

غرفه سازی در نمایشگاه صنعت ساختمان

غرفه سازی در نمایشگاه صنعت ساختمان
نمایشگاه صنعت ساختمان هر سال مرداد ماه با حضور بزرگان صنعت ساختمان برگزار می‌شود

برنامه نمایشگاه شهر آفتاب 97

برنامه نمایشگاه شهر آفتاب 97
هر سال نمایشگاه های مختلفی در شهر آفتاب برگذار میشود که فروشندگان و برند های مختلف و پر طرفداری داری در این نمایشگاه های شرکت میکنند .