اجاره تبلت با قیمت ارزان

اجاره انواع تبلت

برای اجاره تبلت با قیمت ارزان می توانید با سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا مراجعه نمایید.

تبلت ها امروزه توانسته اند سهم بسیار مهمی را در زندگی روزمره کسب کنند و به دلیل کارایی بالا تا حد زیادی جای لپ تاپ ها را گرفته اند.

انواع مختلفی از تبلت ها در بازار موجود است اما به دلیل نداشتن شناخت کافی, افراد نمی توانند انتخاب مناسبی را داشته باشند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین تبلت های موجود در بازار اجاره تبلت آشنا کنیم و مقایسه ای بین آن ها داشته باشیم. تبلت های موجود در بازار امروز تنوع بالایی دارند اما ما تلاش کرده ایم تا بهترین ها را به شما معرفی نماییم.

اجاره تبلت Apple iPad Air 2


نسل امروزی تبلت ها که ما می شناسیم از اولین نسل آیپدهای شرک اپل نشئت گرفته است و امروزه نسل ششم از این نوع تبلت ها به بازار عرضه شده است. شرکت اپل نام این محصول را "آیپد ایر 2" قرار داده.این تبلت با ضخامت 6.1 اینچی جزء یکی از باریک ترین تلبت ها به شمار می آید سایر تبلت ها به دلیل نازکی زیاد مقاوت خود را ازدست می دهند ولی شرکت اپل توانسته با طراحی پیچیده خود مقاومت این محصول را افزایش دهد.شما میتوانید این محصول را بدون بروز هیچ گونه مشکل و یا ناراحتی برای ساعت ها استفاده کنید و به هیچ عناون باعث خستگی دستان شما نمی شود.

جنس این محصول نیز ماننده سری های قبلی یکدست از آلومینیوم است و خروجی صدا نیز در پایین دستگاه کنار درگاه ارتباطی قرار گرفته, دوربین این دستگاه هم در پشت تبلت و در کنار میکروفون دوم قرار دارد.

این تبلت از لنز 8 مگاپیکسلی برای ثبت لحظات استفاده می کند که نسبت به نسل قبلی خود که کیفیت 5 مگاپیکسلی را پشتیبانی می کرد افزایش قابل قبولی را داشته است.با افزودن پرداشگر a8x کیفیت عکس برداری به نسبت قابل قبولی بالا رفته است.این تبلت هم ماننده سری قبلی خود از صفحه نمایش رتینا استفاده می کند.LCD و شیشه محافظ سنسور به همراه لمس صفحه با یکدیگر ترکیب شده تا ظاهری زیبا را به ارمغان بیاورد.

آیپد ایر 2 از یک صفحه ضد بازتاب مخصوص استفاده می کند که به گفته شرکت اپل می تواند تا 56 درصد بازتاب نور خورشید را کاهش دهد.ظرفیت باتری این محصول 7340 میلی آمپر است که مدت زمان کارکرد آن به 10 ساعت می رسد. به دلیل حجم بالای باتری مدت زمان شارژ به 3 ساعت و 30 دقیقه می رسد.

اجاره تبلت مایکروسافت سرفیس پرو

کمپانی مایکروسافت به دلیل نرم افزار ها و به ویژه سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس شناخته شده است. اما در بازار محصولات دیجیتال هم یکی از رقبای اصلی اپل به شمار می رود. به ویژه تبلت سرفیس آن که رقیب سرسختی برای آیپد های اپل است. اجاره تبلت مایکروسافت - کلاب رنتر

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو به جرات زیبا ترین تبلت موجود در بازار از نظر طراحی ظاهری است. بدنه فلزی براق و مقاوم و زاویه های منحنی ملایم همراه با کیبورد مجزا ظاهر چشم نوازی به این محصول بخشیده است.صفحه نمایش شیشه ای با حاشیه کم و رنگ های واقعی این تبلت را برای سخت پسندان هم جذاب کرده است. به علاوه مایکروسافت برند سازی را در چند سال گذشته با محصولاتش به خوبی انجام داده است و وفاداران این برند از لوگوی مایکروسافت  پشت صفحه این تبلت بیش از هر چیز استقبال خواهند کرد. 

سخت افزار به کار رفته در مایکروسافت سرفیس پرو هم به جرات از بهترین ها است. صفحه نمایش 12 اینچی این تبلت تصاویری با رزولوشن 1824*2746 پیکسلی را ارائه میدهند که در نوع خود بی نطیر است. پردازنده آن پنج هسته ای از نوع Intel است که قدرت پردازشی به اندازه لپ تاپ های میان رده را برای این تبلت فراهم کرده است. 8 گیگ رم این تبلت برای پردازش های سنگین مناسب است و 128 گیگ حافظه داخلی فضای کافی برای نصب نرم افزار های مختلف را در اختیار کاربر قرار میدهد. جای تعجب ندارد که سیستم عمل به کار رفته در این تبلت از نوع ویندوز 10 است.

برای اجاره تلبت با قیمت ارزان می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید و با بهره گیری از مشاوره کارشناسان ما بهترین کیفیت را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه لپ تاپ در تهران

کرایه لپ تاپ در تهران
زندگی همه افراد تحت تاثیر وسایل دیجیتال می باشد. هیچ کسی نمی تواند به صراحت بگوید که به این وسایل نیاز ندارد. یکی از وسایل دیجیتالی پرکاربرد.....

اجاره کامپیوتر در تهران

اجاره کامپیوتر در تهران
کاربرد سیستم های رایانه ای روز به روز با افزایش چشمگیری رو به رو است به طوری که دیگر هیچ کاری نمی توان بدون وجود کامپیوتر ها.....