اجاره خودرو

اجاره خودرو در تهران،اجاره خودرو در کیش،اجاره خودرو لوکس، اجاره خودرو ایرانی،اجاره ماشین عروس و ...

و مانند این کلماتی ست که بارها در نتیجه جستجوی گوگل به چشم می خورد و این بیانگر افزایش چشمگیر استقبال عمومی از این خدمت جدید است. بازار خودروی ایران اخیرا شاهد ورود یک خودروی جدید لوکس بوده که در نگاه اول ظاهر اسپرت و زیبای آن قند در دل ماشین بازها آب می‌کند. این ماشین همان بی ام و i8 است که اولین بار در سال 2013 نام آن به گوش رسید . و با عرضه این محصول نیاز به محصولات جانبی و قطعات یدکی ماشین شد. هر محصولی مانند i8  قطعات یدکی نیاز دارند  که شما می توانید این قطعات را از سایت اسپریاب دریافت نمایید.

اجاره خودرو مصرف سوخت این خودرو ۲٫۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است و این خودرو مجهز به یک موتور بنزینی با توان ۲۲۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۰ اسب بخار است که در مجموع هر دو موتور تولید گشتاوری معادل ۵۷۰ نیوتن متر دارند. قسمت جذاب برای همه‌ی ماشین باز ها مدت صفر تا صد است! 

خودرو i-8 در زمان ۴٫۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است  که درمورد نوع هیبریدی این ماشین در حالت الکتریکی حداکثر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. 

قطعات بی ام و امکاناتی مانند اتصال به اینترنت، وجود 6 ایربک ، TELE service برای عیب یابی از راه دور و داشتن اپلیکیشن مخصوص شرکت BMW برای قفل خودکار از راه دور از امکاناتی است که این خودرو را مدرن تر کرده. مطمئنا با این امکانات و طرفداران خودروهای مدرن و اسپرت به زودی شاهد حضور بیشتر این خودرو در خیابان های شهر باشیم.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره چکش برقی

اجاره چکش برقی
امروزه ما شاهد استفاده از انواع ابزارآلات صنعتی در بخش های مختلف می باشیم. این ابزارآلات تا حد زیادی توانسته اند کار را برای تعمیرکارها و استادکارها

اجاره جرثقیل

اجاره جرثقیل
بیل های مکانیکی جزء ماشنن آلات ساختمانی می باشد که در عملیات های خاکی بکار می رود. بیل های مکانیکی در کارهای سنگین از جمله گودبرداری های ساختمانی