اجاره پکیج صوتی

اجاره سیستم صوتی

جهت اجاره سیستم های صوتی به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

این روزها همه به دنبال بهترین و شفاف‌ترین کیفیت صدا هستند و به همین دلیل لوازم صوتی جایگاه بالایی در زندگی ما پیدا کرده است. و در انواع مراسم های جشن و ترحیم کاربرد دارد.

به طور کلی، یک سیستم صوتی حرفه‌ای علاوه بر ویژگی هایی مانند آمپلی فایرهای پرقدرت و حرفه‌ای ، بيس و پايه اصلي، باندهای پرقدرت، ، ظرفیت حافظه بالا و حتی کابل‌های با کیفیت  باشد. که ما در اینجا آمپلی فایر را به اختصار بررسی میکنیم.

با توجه به اینکه هر یک از برندهای موجود در بازار در تولید یکی از محصولات صوتی حرفه‌ای هستند، به همین دلیل معمولا یک پکیج سیستم صوتی حرفه‌ای، شامل قسمت هایی در برندهای مختلف می باشد.

آمپلی فایرها در دو نوع آمپلی فایرهای استریو و آمپلی‌فایرهای مونو به بازار عرضه شده‌اند.

مونو و استریو: صدای مونو، که با نام مونوفونیک یا تک صوتی شناخته شده، قدیمی‌ترین و ساده‌ترین روش ضبط و بازپخش صدا می‌باشد.

در این سیستم تمام اسپیکرها صدای یکسانی را تولید یا خارج می‌کنند.

صدای استریو: صدای استریو یک تکنولوژی نسبتاً جدیدتری است. از زمان طرح اولیه‌ی آن، جانشین و جایگزین فن آوری صدای مونو در اکثر برنامه‌های کاربردی شده است. این نوع باندها بیشتر برای کنسرت ها و اجراهای زنده به کار میروند.

کلاب رنتر به عنوان سایت اجاره انواع تجهیزات و کالاهای مورد نظر شما می باشد. جهت مشاوره با کارشناسان و اجاره کالا به سایت ما مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

ال سی دی اجاره ای

ال سی دی اجاره ای
ال سی دی اجاره ای یکی از روش هایی است که شما می توانید با آن در تبلیغات محیطی استفاده نمایید ال سی دی ها معمولا در ابعاد بسیار بزرگی ساخته و ...

اجاره ویدئو پروژکتور در شیراز

اجاره ویدئو پروژکتور در شیراز
ویدئو پروژکتور یک دستگاه خروجی می باشد که تصاویر ، متن ها و فیلم های ما را از دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، موبایل ، دوربین و هرگونه ...