اجاره دوربین فیلم برداری

اجاره دوربین فیلم برداری در تهران

جهت اجاره دوربین فیلم برداری می توانید به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا مراجعه نمایید.


با توجه به زیاد شدن مراسمات و علاقه بسیاری از افراد به ثبت خاطرات خود استفاده از دوربین های فیلم برداری رشد چشم گیری را داشته است و شرکت های تولید کننده محصولات دیجیتال سالانه محصولات زیادی را به بازار عرضه می کنند اما پیدا کردن دوربین فیلم برداری مناسب می تواند کاری دشوار و وقت گیر باشد و همچنین خرید یک دوربین فیلم برداری هزینه زیادی را بر شخص تحمیل میکند به همین دلیل اجاره دوربین فیلم برداری میتواند گزینه ای مناسب باشد.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین محصولات موجود در بازار آشنا سازیم.

دوربین فیلمبرداری Sony PXWX160


دوربین فیلمبرداری Sony PXWX160 یکی از بهترین گزینه های موجود است و برای تمامی مصارف فیلم برداری از آن استفاده می شود. این دوربین با بهره گیری از لنز سری G با زوم اپتیکال ۲۵x و با فرمت XAVC می تواند با کیفیت فول اچ دی تصاویر را ثبت نماید.

لنز 26 میلیمتری با زاویه باز این امکان را می دهد که این دوربین در موارد زیادی مورد استفاده قرار گیرد.از این دوربین در ساخت مستند و فیلمبرداری های حرفه ای خبری گرفته تا اتفاقات روزمره و مراسمات استفاده می شود.

دوربین فیلمبرداری Sony PXWX160 مجهز به سه سنسور ۱/۳ اینچ از نوع CMOS می باشد که در حین کار صدای بسیار کمی تولید کرده و از کیفیت 1080P پشتیبانی میکند.

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به فیلتر‌ ND الکترونیکی با مقادیر مختلف اشاره کرد. فیلتر های کاهنده نور (Neutral Density Filter) به منظور کاهش نور ورودی به دوربین فیلم برداری مورد استفاده قرار می گیرند و همانند عینک آفتابی برای چشم ما, عمل میکند و برای کنترل میزان نوردهی استفاده می شود.

این محصول از دو درگاه کارت حافظه SxS بهره میبرد و همچنین جهت برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها از خروجی HDMI و ۳G/HD-SDI نیز استفاده میکند.

یکی از مهمترین ویژگی های این دوربین منظره‌یاب ۰٫۵ اینچی OLED است. این محصول همچنین مجهز به صفحه‌نمایش ۳٫۵ اینچی از نوع  LCDنیز میباشد که فیلم برداری را بسیار ساده می نماید.

 برای اجاره دوربین فیلم برداری به کلاب رنتر سایت اجاره کالا مراجعه نمایید و با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون سامسونگ و ال جی

اجاره تلویزیون سامسونگ و ال جی
برند های مختلفی و مشهوری اقدام به تولید تلویزیون هایی با امکانات روز دنیای دیجیتال می کنند که برند های سامسونگ و ال جی نسبت به سایرین...

قیمت اجاره باند اکتیو

قیمت اجاره باند اکتیو
باندهای اکتیو باندهایی هستند قدرت مند که به صورت همزمان می توانید از تعداد زیادی از آن استفاده نمایید و به صورت کلی وابستگی به خروجی آمپلی فایر ...