دستگاه برای زردی نوزاد

درمان زردی و دستگاه برای زردی نوزاد

دستگاه برای زردی نوزاد و سایر دستگاه های پزشکی را در صفحه اجاره تجهیزات پزشکی مشاهده کنید. 

دستگاه فتوتراپی دستگاهی است که برای درمان زردی کودکان تازه به دنیا آمده مورد استفاده می شود در روز های ابتدایی زندگی نوزادان به علت عدم کسب توانمندی در بدن نوزادان در ابتدایی ترین روز های زندگی دچار زردی می شوند.

 یکی از روش هایی که برای درمان این مشکل توسط پزشکان مختلف اشاره و توصیه شده است دستگاه فتوتراپی است دستگاه برای زردی نوزاد به شکل های مختلف ساخته می شود شکل ظاهری هریک از آن ها ممکن است تفاوت داشته باشد اما به صورت کلی عملی که این دستگاه ها انجام می دهند در واقع یک شکل و یک عمل است.

 ایجاد سلامت و حذف زردی در پوست بدن بچه ها این میزان زردی و میزان استفاده از دستگاه برای زردی نوزاد بسیار متفاوت است این دلیل به میزان زردی بچه است عامل های مختلف در زردی کودکان تاثیر گذار است جنسیت بچه (زردی در پسران بیش از دختران است) زمان تولد ( نوزادان زود رس نسبت به نوزادانی که در زمان دقیق و تخمین زده شده متولد می شوند از ریسک بیشتری نسبت به ابتلا به بیماری زردی رو به رو هستند)  مشکلات و مریضی های مادر ( در بیماران دیابتی یا کسانی که دچار دیابت بارداری هستند این اتفاق بیشتر امکان رخ دادن وجود دارد) استفاده از شیر مادر گاهی شیر مادر حتی در مادر هایی که از سلامت کافی جسمانی برخوردار هستند پیش می آید.

با توصیه و دستور  پزشک باید هر دو مادر و بچه کنترل و معاینه شوند و با استفاده از دستگاه برای زردی نوزاد به درمان بیماری پرداخته شود. درمان به صورت مقطعی و در عرض چنیدن روز در اکثریت مواقع جوابگو است موارد نادری به درمان های دارویی یا تعویض خون می رسند که حاصل از دیر مراجعه یا عدم دانش والدین است در غیر این صورت فتوتراپی دستگاه برای زردی نوزاد درمان مناسبی است اما خرید این دستگاه به علت هزینه بالا و هم چنین احتمال استفاده بسیار پایین در موارد آتی بسیار عملی خارج از عرف است به همین منظور اکثریت والدین اقدام به اجاره این دستگاه می نمایند یکی  از محل هایی که می توانند از این دستگاه بهره مند شوند و آن را اجاره نماییند کلاب رنتر سایت اجاره کالا است .

از طریق لینک های زیر می توانید به بخش بهداشت و سلامت و  یا صفحه اجاره دستگاه فتوتراپی مراجعه و راه کار درمانی کودک خود را درییابید.

 دستگاه برای زردی نوزاد

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

اجاره دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا
دستگاه لیزر به خصوص دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا روشی دائمی و قطعی است که می توانید با آن مو های زائد را رفع نمایید این روش بسته به نوع پوست شما ...

دستگاه فتوتراپی

دستگاه فتوتراپی
درمان زردی نوزادان شاید در نگاه اول بسیار سخت و مشکل زا به نظر بیاید ولی با گسترش استفاده از دستگاه های فتوتراپی دیگر نیازی به بیمارستان و ...