اجاره دستگاه زردی نوزاد غرب تهران

دستگاه زردی نوزاد به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید.

دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی ، دستگاهی برای بهبود نوزادانی است که دچار زردی یا یرقان هستند. این مشکل گریبان گیر بسیاری از والدین است به همین دلیل نیاز پیدا می‌کنند طبق دستور پزشک کودک را توسط دستگاه فوتوتراپی تحت درمان قرار دهند.

 اجاره دستگاه زردی نوزاد غرب تهران این دستگاه توسط نوری آبی رنگ با طول موجی موثر، ماده ای به نام بیلی روبین را که عامل اصلی زردی نوزاد است را در خون تجزیه کرده و کم‌کم از بین می‌برد.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از نوزادان با این مشکل رو به رو می‌شوند جای نگرانی نیست چرا که بسیاری از نوزادان بعد از طی دوره درمانی بهبود می‌یابند. طول درمان و استفاده از دستگاه فوتوتراپی گاهی به مدت 2 تا 3 روز به طول می‌انجامد و بسته به میزان زردی نوزاد ، می‌تواند تا 2 هفته نیز به طول بیانجامد.

با توجه به تعداد بالای نوزادانی که با این مشکل رو به رو هستند و همچنین امکان درمان در منزل و نزد والدین ، معمولاً به جای نگهداری کودک در بیمارستان آن ها را به خانه فرستاده و در معرض تابش نور دستگاه فتوتراپی قرار می دهند. برای این منظور آنها اقدام به اجاره دستگاه فتوتراپی برای مدتی محدود می‌کنند.

 برای مشاهده مقالات بخش اجاره بهداشت و سلامت روی کلمه مورد نظر کلیک کنید

اجاره دستگاه ونتیلاتوراجاره دستگاه ساکشناجاره ویلچر برقیاجاره دستگاه نوار قلباجاره دستگاه هولتراجاره دستگاه درمان زردی نوزاداجاره ویلچراجاره تشک مواجاجاره لیزر الکساندرایت کندلااجاره لیزر دایوداجاره لیزر الکساجاره کپسول اکسیژناجاره لیزر مو های زائد در اصفهاناجاره پک کامل آی سی یواجاره دستگاه اکسیژن سازاجاره دستگاه کمک تنفسیاجاره دستگاه لیزرIPLاجاره تخت بیمارستانی مشهدکرایه تجهیزات پزشکیاجاره پک کامل آی سی یواجاره ویلچر تهرانقیمت اجاره تجهیزات پزشکیاجاره ویلچر غرب تهران قیمت اجاره دستگاه فتوتراپیهزینه اجاره دستگاه فتوتراپی    

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویلچر تاشو مسافرتی

اجاره ویلچر تاشو مسافرتی
با توجه به آن که افراد معلول مانند سایرین به مسافرت می روند ولی جابجایی ویلچر برایشان به یک دغدغه تبدیل شده و کمتر فردی ...

اجاره دستگاه انکوباتور

اجاره دستگاه انکوباتور
اجاره دستگاه انکوباتور